queens waardebon 5 euro
Re: queens waardebon 5 euro
De bonnen zijn gegeven aan Actie Stille Armoede voor in hun pakketten. Een reactie van ASA op hun fb pagina: "we zijn in overleg met Queens om te vergelijken wie een bon heeft gehad en deze verzilverd heeft" Alleen met bon heb je recht op geld terug.
Jammer dat er mensen misbruik maken van de sponsoring van Queens vis voor een goed doel.
Jammer dat er mensen misbruik maken van de sponsoring van Queens vis voor een goed doel.
-
@Caafje toen ik deze bekend werd met deze actie, stond er niets van bij dat het voor mensen van Stille Armoede was.
Dus heb ik gewoon meegedaan. En ik denk dat er meer mensen het niet wisten.
Trouwens snap ook niet dat het ze het dan zo doen. Dan kunnen ze toch beter de bonnen uitdelen en laten inleveren met kassabon bij de organisatie van Stille Armoede. Die geeft het geld weer aan de mensen en zij dienen de bonnen weer in bij Queens. Zo kunnen alleen mensen meedoen die een bon hadden gekregen.
Trouwens snap ook niet dat het ze het dan zo doen. Dan kunnen ze toch beter de bonnen uitdelen en laten inleveren met kassabon bij de organisatie van Stille Armoede. Die geeft het geld weer aan de mensen en zij dienen de bonnen weer in bij Queens. Zo kunnen alleen mensen meedoen die een bon hadden gekregen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Inderdaad, op de website van Queens stond ook verder geen info. Ze hebben het gewoon slecht geregeld deze actie. Op de fb pagina van stille aroede staat zelf nog een link naar Queens vis om mee te doen. Dit is ook gewoon openbaar.zonnetje24 schreef:@Caafje toen ik deze bekend werd met deze actie, stond er niets van bij dat het voor mensen van Stille Armoede was.
Ja, vind ik ook!Olliez schreef:Helemaal eens met zonnetje24 en Marry.
Wanneer de actie duidelijker was geweest, had ik er heel niet aan meegedaan. Maar goed, ik kijk wel of ik het aankoopbedrag terug ontvang...
heeft iemand eigenlijk al antwoord gehad van queens?
heb ze ong 2 weken terug gemaild maar nog steeds geen antwoord terug
heb ze ong 2 weken terug gemaild maar nog steeds geen antwoord terug
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
Beste mede-forummers,
ikzelf had de vis nog niet gehaald, net toen ik wilde kijken en gaan was de pagina uit de lucht. Vervolgens heb ik Queens gemaild hoe dat nu zat.
Heb van Queens een berichtje ontvangen dat het inderdaad een actie voor Stichting Stille Armoede was, aan de hand van verstrekte waardebonnen. En dat het niet hun bedoeling was geweest dat er ook buiten de waardebon mee gedaan zou (kunnen) worden.
Uit coulance vergoeden ze wel degenen die mee hebben gedaan zonder waardebon 5 euro, binnen 4 weken. Dit is toch wel erg heel netjes.
Dus het komt goed voor diegenen die hebben ingestuurd. Wacht het even af.
ikzelf had de vis nog niet gehaald, net toen ik wilde kijken en gaan was de pagina uit de lucht. Vervolgens heb ik Queens gemaild hoe dat nu zat.
Heb van Queens een berichtje ontvangen dat het inderdaad een actie voor Stichting Stille Armoede was, aan de hand van verstrekte waardebonnen. En dat het niet hun bedoeling was geweest dat er ook buiten de waardebon mee gedaan zou (kunnen) worden.
Uit coulance vergoeden ze wel degenen die mee hebben gedaan zonder waardebon 5 euro, binnen 4 weken. Dit is toch wel erg heel netjes.
Dus het komt goed voor diegenen die hebben ingestuurd. Wacht het even af.
-