Ik en ook mijn ouders kregen deze aanbieding vandaag in de mail.
Je hoeft geen punten in te leveren.
De persoonlijke aanbiedingen in deze mail zijn geldig van zondag 3 juni t/m zaterdag 9 juni 2018.
Probeer Mentos choco (3-pack) nu gratis, een rol met onweerstaanbare caramels met een hart van witte of melk chocolade.
Emté fijnproeverspas: Gratis Mentos choco (persoonlijke aanbieding)
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: Emté fijnproeverspas: Gratis Mentos choco (persoonlijke aanbieding)
Krijg je die vaak? Mijn laatste persoonlijke aanbieding is echt al jaaaaren geleden, terwijl ik toch bijna wekelijks in de winkel kom.
Vorige maand €2,50 korting bij besteding van €25 euro en ongeveer 3 maanden geleden €5 korting bij besteding van€25.
Daarvoor nooit. Mijn ouders hebben sinds vorige maand een pas en hebben nu dus ook hetzelfde gratis product.
Daarvoor nooit. Mijn ouders hebben sinds vorige maand een pas en hebben nu dus ook hetzelfde gratis product.
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Dat zijn zelfs nog leukere acties dan de Mentos!ikka schreef:Vorige maand €2,50 korting bij besteding van €25 euro en ongeveer 3 maanden geleden €5 korting bij besteding van€25.

-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Heb ook de mentos in de mail.
Heb kort geleden wel 500 fijnproeverspunten extra gekregen bij besteding van 50 euro, is ook 5 euro.
Heb kort geleden wel 500 fijnproeverspunten extra gekregen bij besteding van 50 euro, is ook 5 euro.
ikka schreef:Vorige maand €2,50 korting bij besteding van €25 euro en ongeveer 3 maanden geleden €5 korting bij besteding van€25.