Is Mora Oven Kipkorn® of Oven Kalfsvlees Kroket in de smaak gevallen? Probeer dit keer de ander voor maar €1,50!
Alleen geldig op Mora Oven Kipkorn® 5 x 60 gr of Mora Oven Kalfsvlees Kroketten 4 x 75 gr.
Dit is een strikt persoonlijke, niet overdraagbare aanbieding die alleen voor jou geldig is. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen.
Deze cashback actie is begonnen op 26-06-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/mora ... 0/49946/co
Mora Oven Kipkorn® of Kalfs Kroketten: van €3,29* voor €1,50 (Scoupy, Speciaal voor jou)
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Mora Oven Kipkorn® of Kalfs Kroketten: van €3,29* voor €1,50 (Scoupy, Speciaal voor jou)
Let op
Bij mijn jumbo komt er op de bon te staan bij Mora kalfs kroketten
Jumbo kalfs kroketten. Dat gaat vast niet goed komen.
Die van mij is nog niet afgekeurd. Maar dat gaat wel gebeuren ben ik bang

Re: Mora Oven Kipkorn® of Kalfs Kroketten: van €3,29* voor €1,50 (Scoupy, Speciaal voor jou)
Bij mij hetzelfde met Kipkorn bij de AH.B2B schreef:Let op
Maar de streepjescode is wel herkend door de app.
Maar mijn aanvraag is ook nog in behandeling.
Hoi hoi
Bedankt voor de tip. Eens kijken of het te combineren valt met de Insiders code
Bedankt voor de tip. Eens kijken of het te combineren valt met de Insiders code

- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Bij mij is het goedgekeurd
Ik had de bon incl verpakking toch nog maar even gemaild.
Weet niet of het daardoor goedgekeurd is. Of dat het zo wie zo al goedgekeurd zou worden
Nu kijken of mora ook goedkeurt:)
Daar heb ik de bon met verpakking geupload. Dus ik hoop het
Ik had de bon incl verpakking toch nog maar even gemaild.
Weet niet of het daardoor goedgekeurd is. Of dat het zo wie zo al goedgekeurd zou worden
Nu kijken of mora ook goedkeurt:)
Daar heb ik de bon met verpakking geupload. Dus ik hoop het

Bij mij is het nog altijd niet goed gekeurd, ingestuurd had ik het net na half 6.
Ik heb Scoupy gebeld, en ze zeiden dat, vanwege de Cashback Parade, dat je langer moet wachten op goed-/afkeuring.
Ik heb Scoupy gebeld, en ze zeiden dat, vanwege de Cashback Parade, dat je langer moet wachten op goed-/afkeuring.
Vannacht goedgekeurd!AmeGrunn schreef:Bij mij is het nog altijd niet goed gekeurd, ingestuurd had ik het net na half 6.