Scoupy Cela vita airfryer schijfjes gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
zonnebloem

Re: Scoupy Cela vita airfryer schijfjes gratis

Bericht door zonnebloem »

Waarom zo0u er op staan dat je ze niet mag invriezen? Ik had het per ongeluk gedaan en nadat we ze gegeten hebben leven we allemaal nog en ook niet ziek geweest.
Deezers

Bericht door Deezers »

Volgens mij worden ze ontdooid verkocht.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Ik vermoed dat het niet invriezen met de kwaliteit te maken heeft, niet met de veiligheid. Heb het van verschillende merken wel vaker gedaan en gaat prima hoor, ook nu ligt er weer in de vriezer.
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 44 times

Bericht door Famke »

zonnebloem schreef:Waarom zo0u er op staan dat je ze niet mag invriezen? Ik had het per ongeluk gedaan en nadat we ze gegeten hebben leven we allemaal nog en ook niet ziek geweest.
Aardappelschijfjes zoals deze worden vaak wat zompig/waterig als je ze eerst invriest en dan klaarmaakt.
sjaak van de Hoek
Has thanked: 46 times
Been thanked: 14 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

Alwiene schreef:Ik vermoed dat het niet invriezen met de kwaliteit te maken heeft, niet met de veiligheid. Heb het van verschillende merken wel vaker gedaan en gaat prima hoor, ook nu ligt er weer in de vriezer.
Ik wil de Cela vita aardappel schijfjes ook gaan invriezen , maar hoe lang kan ik ze dan ingevroren bewaren ?
petra11
Been thanked: 35 times

Bericht door petra11 »

ik heb deze week Aviko frites gekocht, reeds ingevroren dus
en daar staat een houdbaarheidsdatum op van juni 2020 (lijkt me heel erg lang, maar staat er wel echt op).
Dus ingevroren voorgebakken aardappelen kan je heel lang bewaren in de diepvries.

Maar zoals iemand anders hier boven al schreef:
deze aardappeltjes worden zompig als je ze invriest. Ze worden er niet smakelijker op door invriezen, kwaliteit en smaak gaan beslist verloren.
Ik zou ze op eten en niet invriezen.
Als je meerdere zakken hebt van meerdere accounts of zo een paar dagen achter elkaar deze aardappeltjes eten.
kuikentje

Bericht door kuikentje »

petra11 schreef: Als je meerdere zakken hebt van meerdere accounts of zo een paar dagen achter elkaar deze aardappeltjes eten.
Kan dat? :o ik dacht dat scoupy maar 1x per adres en bankrekening kon
Mariette

Bericht door Mariette »

Nee hoor je kunt meerdere personen met eigen mailadres op hetzelfde adres hebben, wel ieder een eigen rekeningnummer.
Hebben mijn echtgenoot en ik ook.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Mariette schreef:Nee hoor je kunt meerdere personen met eigen mailadres op hetzelfde adres hebben, wel ieder een eigen rekeningnummer.
Hebben mijn echtgenoot en ik ook.
Kleine kanttekening: Ja, dat kan, in principe kan elke persoon een account hebben zolang je maar een eigen rekeningnummer en email hebt. Er zijn echter soms Scoupy acties met name BUITEN DE APP OM, die niet per persoon maar per huishouden gaan. Deze kan je dan dus niet met meerdere personen op 1 adres indienen. Ik raad dus aan om altijd even de voorwaarden daarop te checken!

Wat dat invriezen van die aardappeltjes betreft, een maand of 2 moet zeker wel lukken. Er is overigens een belangrijk verschil met ingevroren friet kopen, dat soort dingen zijn vaak (heb ik begrepen) diepgevroren met een snelvriestraject iets wat je niet hebt in je huis/tuin/keuken-vriezer. Ik ga bij 2 maanden overigens uit van een fatsoenlijk vriezer, en NIET van een vriesvakje in de koelkast want dat is beduidend minder koud en dus veel korter houdbaar.
sjaak van de Hoek
Has thanked: 46 times
Been thanked: 14 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

De Cê­la­Víta Air­fry­er schijf­jes cashabck-actie is afgelopen.

Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 10-07-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie