Scoupy winkelchecker Old Amsterdam Maaslander
Scoupy winkelchecker Old Amsterdam Maaslander
T/m 22 juli bij Albert Heijn, maak 3 foto's van kaasafdeling, en beantwoord 3 vragen, en krijg € 2,00.
Re: Scoupy winkelchecker Old Amsterdam Maaslander
volgens mij 9 foto's en je moet er ook nog iets kopen (geld krijg je niet terug) want je dient een kassabon mee te sturenronaldo schreef:T/m 22 juli bij Albert Heijn, maak 3 foto's van kaasafdeling, en beantwoord 3 vragen, en krijg € 2,00.
(Scoupy is aan het bezuinigen,

Je hoeft maar 4 foto's verplicht te sturen.
En koop toch het goedkoopste artikel? Ze vragen alleen maar een kassabon, bedrag staat er niet bij.
Ik heb het zonet gedaan. Ging oké.
Nou maar hopen dat het gelukt is.
Deze keer gelukkig meer winkels. Dat was bij eerdere winkelcheckers wel anders geweest ...
12:56 uur: het is goedgekeurd!
En koop toch het goedkoopste artikel? Ze vragen alleen maar een kassabon, bedrag staat er niet bij.
Deze keer gelukkig meer winkels. Dat was bij eerdere winkelcheckers wel anders geweest ...
Toch een beetje een ongemakkelijk gevoel bij deze acties... Foto's maken is nog best lastig en personeel kijkt je toch beetje raar aan... Maar als het lukt wel snel verdiend.
Ja, je kan ook duurste product kopen en als goedgekeurd is kun je product (omdat het niet vergoed wordt) terug brengen en geld terug krijgen, maar vind het wel omslachtig.AmeGrunn schreef:Je hoeft maar 4 foto's verplicht te sturen.
Je hoeft nu niet een artikel te kopen waarvan je de check doet,je mag gewoon elk willekeurig product
kopen wat je wilt.
Heb gisteren alleen maar een pak melk gekocht,ze willen alleen controleren of je wel in de betreffende winkel geweest bent.
Is inmiddels goedgekeurd en al uitbetaald.
kopen wat je wilt.
Heb gisteren alleen maar een pak melk gekocht,ze willen alleen controleren of je wel in de betreffende winkel geweest bent.
Is inmiddels goedgekeurd en al uitbetaald.
Ik vraag het bij servicebalie of het goed is dat ik foto's maak ivm Scoupy actie.Deezers schreef:Toch een beetje een ongemakkelijk gevoel bij deze acties... Foto's maken is nog best lastig en personeel kijkt je toch beetje raar aan... Maar als het lukt wel snel verdiend.