Probeer kees gratis bij Poiesz

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
hoihoi
Been thanked: 24 times

Probeer kees gratis bij Poiesz

Bericht door hoihoi »

hoi hoi

gratis kees kaas bij Poiesz

de link: https://keesmakers.nl/proefactie/

Wat moet je doen?

Koop in de actieperiode één verpakking kees gerijpt of kees extra gerijpt bij een Poiesz supermarkt;
Stuur een foto van de hele kassabon naar info@keesmakers.nl;
Vermeld daarbij je volledige naam, adres en IBAN;
Wij sturen je binnen twee werkdagen een bevestiging en maken het aankoop bedrag binnen 14 dagen naar je over.

*Actievoorwaarden

Wanneer je deelneemt aan de actie zullen wij een aantal persoonsgegevens verwerken. Hier lees je meer over in onze privacystatement.
De actie duurt tot 10-9-2018. Bonnen die na deze datum worden ingediend zullen wij niet in behandeling nemen.
De actie is alleen geldig voor aankopen bij een Poiesz filiaal. Bonnen van andere winkels zullen wij niet in behandeling nemen.
Wij vergoeden maximaal één verpakking kees per huishouden.
Bij (poging tot) fraude doen we altijd aangifte bij de politie.
Hoewel we niet zomaar alle actievoorwaarden zullen veranderen, behoudt Keesmakers zich het recht om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Re: Probeer kees gratis bij Poiesz

Bericht door AmeGrunn »

Interessante actie! Was vandaag in 1 van de 2 filialen van Poiesz en heb nog een pakje kunnen bemachtigen. Maar in de winkel zie je er verder niks van.
eekhoorn

Bericht door eekhoorn »

Volgens mij kun je alleen meedoen wanneer je een persoonlijke e-mail ontvangen hebt,
of wanneer je een verpakking koopt met een "probeer gratis" sticker erop.
Ik heb deze e-mail gehad en n.a.v. hiervan gevraagd of iedereen mee mocht doen

vraag Mag iedereen meedoen aan deze aktie, ook als je geen e-mail ontvangen hebt?
antwoord: Deze actie is in principe bedoeld voor onze bestaande Keesfans. Wel hebben we ook in de winkels verpakkingen met een 'proef gratis' sticker. Dus als jij iemand kent die graag mee wilt doen, dan kun je hen zeker hier op attenderen!

Hierbij de ontvangen e-mail:

Een tijdje terug wisten we je al te vertellen dat je nu ook bij Poiesz terecht kunt voor kees. Nog mooier is dat je het nu gratis kunt proberen. Speciaal voor jou hebben we een proef-gratis actie.

Als heuse keesfan krijg je nu dus de kans om de lekkere smaak van de kees plakken gratis in huis te halen. Wat moet je doen?

Haal een verpakking kees gerijpt óf kees extra gerijpt bij Poiesz;
Bewaar je bon goed;
Ga naar www.keesmakers.nl/proefactie;
Volg de instructies;
Ontvang je aankoopbedrag terug!
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag kreeg ik dit antwoord.

Beste [..],

Super leuk dat je meedoet aan de kees proef gratis actie bij Poiesz! Je e-mail wordt door ons verwerkt, en we zorgen ervoor dat het bedrag zo spoedig mogelijk je kant op zal komen. We horen graag hoe de kees je bevalt, en hopen natuurlijk dat deze in de smaak valt.

Heb je nog vragen of wil je iets kwijt? Je kunt altijd contact met ons opnemen!

Met een gezonde groet,
[...]

Ik had geen persoonlijke e-mail en ook geen verpakking met een "proef gratis" sticker.
Wel heb ik ooit enkele jaren geleden aan een kees actie van de Hartstichting (ging toen nog via Korting is Leuk) deelgenomen.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Bij de Poeisz in Staphorst lagen de verpakkingen met probeer gratis erop. Maar je hoeft alleen de bon te sturen dus moet gewoon voor iedereen kunnen naar mijn idee ook.
Plaats reactie