Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
Geweldig Blueswomen. Heb net het geld al terug ontvangen van Scoupy, van de drie producten die ik maandag had ingevoerd. Echt blij mee.
Ook van alle aanbiedingen het geld retour inmiddels.
- tequilacin
Maandag alles op 1 bon ingediend (11€), en ik krijg vandaag alleen de Cola en de Lassie rijst terug twv. 3,62!
Vreemd!
Ik heb bij Rolo en Flair wel een foutmelding gekregen bij het indien(waarschijnlijk was de server overbelast), maar kreeg er via de email wel een aanvraagbevestiging van.
Vreemd!
Ik heb bij Rolo en Flair wel een foutmelding gekregen bij het indien(waarschijnlijk was de server overbelast), maar kreeg er via de email wel een aanvraagbevestiging van.
Hier ook. 4/6 gingen goed maar Bolletje en Chio niet.
Je aanvraag voor de geld-terug-actie van Chio is helaas niet goedgekeurd. Deze kassabon is al eerder gebruikt voor een andere Cashback-aanvraag van hetzelfde product. Je kunt per persoon en per aankoop echter slechts één Cashback-aanvraag per product en bankrekeningnummer doen.
Dit terwijl ze allemaal op 1 bon staan en ik de bon niet dubbel heb gebruikt. Heb nu gemaild. Ben benieuwd naar hun reactie.
Je aanvraag voor de geld-terug-actie van Chio is helaas niet goedgekeurd. Deze kassabon is al eerder gebruikt voor een andere Cashback-aanvraag van hetzelfde product. Je kunt per persoon en per aankoop echter slechts één Cashback-aanvraag per product en bankrekeningnummer doen.
Dit terwijl ze allemaal op 1 bon staan en ik de bon niet dubbel heb gebruikt. Heb nu gemaild. Ben benieuwd naar hun reactie.
Wat leuk zeg Blueswoman! Geniet ervanBlueswoman schreef:net even naar de winkel geweest om de resterende artikelen proberen te vinden/kopen.
Sta ik als 4e in de rij bij Jumbo!!!!
dus nu alles gratis en ga ik de bewuste artikelen nogmaals kopen,
om met die nieuwe kassabon het geld terug te vragen
dus twee keer gratis.
[had mezelf net getrakteerd op een vers afgebakken brood met luxe beleg
dus nu eet het nog smakelijker ]
mijn dag is weer helemaal goed
-
hier t zelfde verhaal, had 5 produkten op 1 bon gedaan, alles netjes en goed kunnen invullen met 1 bon en allemaal goedgekeurd, gister van 4 artikelen t geld al terug behalve van de CHIO niet, heb er ook al een mailtje aan gewaagt maar nog nix vernomen van Scoupy...tequilacin schreef:Maandag alles op 1 bon ingediend (11€), en ik krijg vandaag alleen de Cola en de Lassie rijst terug twv. 3,62!
Vreemd!
vandaag eerst maitjes dat alles goedgekeurd was en uitbetaald ging worden. sommige producten kreeg ik dubbel mail van.
daarna volgde 1 mail dat van 1 product het afgewezen was omdat de bon al gebruikt was. en dat terwijl het al goedgekeurd was. huh raar.
ik wacht ff af of ik morgen het geld heb.
daarna volgde 1 mail dat van 1 product het afgewezen was omdat de bon al gebruikt was. en dat terwijl het al goedgekeurd was. huh raar.
ik wacht ff af of ik morgen het geld heb.
Ik had ook per ongeluk een verkeerde bon ingestuurd, heb de mail dat het was afgewezen beantwoord met een bijlage van de goede bon. Uurtje later was hij alsnog goed gekeurd, en nu het geld op de rekening!Famke84 schreef:Ik heb per ongeluk de kassabon met tijdschrift Flair geupload via de coupon van Chio chips. Ik wist even niet wat ik deed. Tot ik de kassabon met Chio chips wil uploaden en ik dus geen coupon meer heb.
Moet eerlijk zeggen dat het toch best wel verwarrend is met meerdere producten tegelijk in de actie.
Doe dan bijv elke week een actieproduct ofzo? Blijft het elke week leuk
Nu maar hopen dat ik Chio om alsnog kan uploaden.