Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
Vreemd 6 producten gekocht voor € 10,05, maar € 8,33 retour.
Dus een verschil van € 1,72. Had geen enkel product terwaarde van €1,72.
Inmiddels een mail gezonden naar Scoupy.
Al ben ik nu ook al tevreden, maar wil graag weten waar het verschil in zit.
Dus een verschil van € 1,72. Had geen enkel product terwaarde van €1,72.
Inmiddels een mail gezonden naar Scoupy.
Al ben ik nu ook al tevreden, maar wil graag weten waar het verschil in zit.
Laatst gewijzigd door Olliez op wo 11 feb 2015, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je toevallig ook bij de AH Prince koeken gekocht die kosten daar € 1,72?
-
bij mij ook al zo'n raar niet kloppend bedrag terug.
ik heb vandaag de laatste actie ingediend. ik wacht deze even af voor ik er achteraan ga.
ik heb vandaag de laatste actie ingediend. ik wacht deze even af voor ik er achteraan ga.
-
Hier 4 van de 5 aanvragen geld retour ontvangen. Alleen de Bros aanvraag is afgekeurd.
Mij een raadsel waarom.
Mij een raadsel waarom.
Nee, ik heb vandaag bij AH Prince koeken gekocht voor maar 0,86, maar bedankt voor je reactie.Mariette schreef:Heb je toevallig ook bij de AH Prince koeken gekocht die kosten daar € 1,72?
Maandag alle 6 de producten ingediend á 10,26
Vandaag al het geld op mijn rekening: 10,16
Voor die 10 cent ga ik niet moeilijk doen. Maar wat vervelend dat er een hoop mensen zijn waarbij het niet goed gegaan is..
Vandaag al het geld op mijn rekening: 10,16
Voor die 10 cent ga ik niet moeilijk doen. Maar wat vervelend dat er een hoop mensen zijn waarbij het niet goed gegaan is..
-
Ik heb gisterenmiddag de bonnen via mijn telefoon ingezonden via de scoupyapp. Ik heb echter nog geen bevestiging binnen via de mail. Zijn er meer mensen die via de app hebben ingediend en geen bevestiging hebben gekregen? Of moet ik gewoon geduld hebben?
He, he, het heeft heel wat voet in de aarde gehad maar uiteindelijk heb ik toch al mijn aanvragen goedgekeurd gekregen. Het was wel een heel gedoe, maar ja, dan heb je ook wat lekkers
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
0,86 is wel erg weinig voor Prince koeken. Ik heb ook 1,72 betaaldOlliez schreef:Nee, ik heb vandaag bij AH Prince koeken gekocht voor maar 0,86, maar bedankt voor je reactie.Mariette schreef:Heb je toevallig ook bij de AH Prince koeken gekocht die kosten daar € 1,72?
Ja, dat vind ik inderdaad ook, maar heb de Prince koeken vandaag gekocht en het staat toch echt op het bonnetje.Marry schreef:0,86 is wel erg weinig voor Prince koeken. Ik heb ook 1,72 betaaldOlliez schreef:Nee, ik heb vandaag bij AH Prince koeken gekocht voor maar 0,86, maar bedankt voor je reactie.Mariette schreef:Heb je toevallig ook bij de AH Prince koeken gekocht die kosten daar € 1,72?
Voor het betreffende schap met Prince koeken stond wel iets in de trant van: hier staat binnenkort een ander product.