Witte reus toiletreiniger: NIET TEVREDEN, GELD TERUG!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
marjootje83
Been thanked: 1 time

Witte reus toiletreiniger: NIET TEVREDEN, GELD TERUG!

Bericht door marjootje83 »

https://action.highco-data.be/WebAct_wi ... b2c64d9a3e

Op de Witte Reus 6x Effect Kracht Actief WC Gel 100% WIT (750ML) of Witte Reus 6x Effect Kracht Actief WC
Gel 100% Anti-KALK (750ML) (hierna te noemen Witte Reus WC Gel) die je net hebt gekocht geldt een “100%
tevreden of je geld terug garantie”. Ben je niet tevreden over het resultaat? Dan betalen wij je aankoopbedrag
terug!
Bij deelname aan deze actie zijn de volgende actievoorwaarden van toepassing waarmee je akkoord dient te
gaan:
Als deelnemer heb je na aankoop 2 weken de tijd om de Witte Reus WC Gel uit te proberen. Indien je niet
tevreden bent:
1. Ga naar www.wittereus.nl en vul de aanvraag tot terugbetaling in.
2. Vermeld de reden van je ontevredenheid (minimaal 15 woorden).
3. Upload een scan of foto van je toilet en laat duidelijk zien waarom je niet tevreden bent.
4. Upload een scan of foto van de originele kassabon met de datum en prijs van de Witte Reus WC Gel
omcirkeld.
De huidige voorwaarden gelden voor de actie “100% tevreden of je geld terug”, georganiseerd door Witte
Reus voor een aankoop van één van de hieronder vermelde producten in één van de deelnemende winkels
in Nederland tussen 01/02/2015 en 30/09/2015. De aanvraag tot terugbetaling dient maximaal 2 weken na
datum van aankoop ingediend te zijn en voor 30/09/2015.
Deze actie is alleen geldig voor volgende producten met sticker:

Witte Reus 6x Effect Kracht Actief WC Gel 100% WIT (750ML) > streepjescode 5410091721695

Witte Reus 6x Effect Kracht Actief WC Gel 100% Anti-KALK (750ML) > streepjescode 5410091722210
De producten moeten gekocht zijn in een deelnemende winkel in Nederland tussen 01/02/15 en 30/09/15, de
kassabon geldt als bewijs.
Deze actie is alleen geldig voor personen woonachtig in Nederland. Witte Reus aanvaardt niet meer dan één
deelname voor één product per huishouden of IBAN/BIC.
Het werkelijk betaalde aankoopbedrag, dat niet hoger kan zijn dan €2,99, wordt teruggestort via bank of giro
binnen circa 6 weken nadat Witte Reus een geldige en volledige terugbetalingaanvraag heeft ontvangen.
Sue-tje

Re: Witte reus toiletreiniger: NIET TEVREDEN, GELD TERUG!

Bericht door Sue-tje »

Ik vind dit altijd een beetje vreemd. Een foto of scan van de wc. Laatst moest je een foto maken van je vuile was :roll:
egni

Bericht door egni »

Haha, ik moest er ook om lachen toen ik het zag.
Misschien ook het vieze geurtje erbij ;)
Esther

Bericht door Esther »

Rare voorwaarden. Ik sla dit over.
Marieke

Bericht door Marieke »

Ik doe wel mee. Zolang het een foto is van mijn toilet en niet van mijzelf op het toilet vind ik het best.
Groet,

Marieke
rilana213

Bericht door rilana213 »

weet iemand welke sticker er op moet staan??? is mij niet helemaal duidelijk
LCX

Bericht door LCX »

Deze week bij AH ook 30% korting op schoonmaakproducten en deze valt er ook onder.
LCX

Bericht door LCX »

rilana213 schreef:weet iemand welke sticker er op moet staan??? is mij niet helemaal duidelijk
Is een sticker 100% tevreden bovenaan de verpakking. Bij Ah al gezien en deze week met 30% korting.
yohan

Bericht door yohan »

Esther schreef:Rare voorwaarden. Ik sla dit over.
Niks raars aan, toch. De actie is: niet tevreden, geld terug. Als je niet kunt laten zien wat er mis is met het product ga je toch ook je geld niet terug vragen? Of ben ik als enige eerlijk?
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Yohan, absoluut. Ben ik het helemaal met je eens. Maar hoe gaan zij op een foto zien waarom ik niet tevreden ben? Kalk bv is wit en de wc pot is ook wit. Gaan zij met die foto zien dat de kalk niet voldoende weg is bijvoorbeeld? Dat bedoel IK met vreemd. Net als die reclames dat een wc pot dan enorm vies is, of een vloer zwart en je dan gaat schoonmaken. Is dat realistisch? Verwachten ze daar dat ik eerst een maand mijn wc niet schoonmaak om maar voldoende vuile plekken te kunnen tonen?
Plaats reactie