gratis Purina DentaLife kauwstick voor hond
gratis Purina DentaLife kauwstick voor hond
Gratis Purina DentaLife t.w.v. € 1,59 Probeer gratis Purina DentaLife, een tandverzorgende stick voor je hond. Koop een verpakking Purina DentaLife Daily Oral Care Mini 115 gram, Medium 115 gram of Maxi 142 gram bij een supermarkt of dierspeciaalzaak en je krijgt het aankoopbedrag teruggestort op je (bank)rekening. Vergeet niet de kassabon te bewaren. De actie loopt t/m 1 oktober of tot het maximum aantal cashbacks is bereikt. Wees er dus snel bij.
-
Re: gratis Purina DentaLife kauwstick voor hond
Ik kreeg het bericht dat het maximaal aantal deelnemers bereikt is
Groet,
Marieke
Marieke
-
Je krijgt dat bericht waarschijnlijk omdat je al heb deelgenomen met het IBAN nummer en/of het e-mailadres. Want je kunt maar 1x meedoen per IBAN nummer en e-mailadres.
ik kreeg geen bevestiging te zien op de pagina, na alles invullen, ook geen mailtje...dat was wel bij nature bes van nesté, en het blik babyvoeding van nestlé, maar bij deze van dezelfde firma niet...
bij de 2 andere acties moest ik adres en alles invullen, bij de kauwstick volstond het email adres.....raar???
bij de 2 andere acties moest ik adres en alles invullen, bij de kauwstick volstond het email adres.....raar???
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
weet je zeker dat je het goed hebt gedaan ik heb een bevestigingsmail gekregen en ook op de pagina zelfMario schreef: ↑do 15 aug 2019, 07:56 ik kreeg geen bevestiging te zien op de pagina, na alles invullen, ook geen mailtje...dat was wel bij nature bes van nesté, en het blik babyvoeding van nestlé, maar bij deze van dezelfde firma niet...
op zich hebben ze geen adres nodig, mail is genoeg om contact op te nemen en je rekeningnummer om op te storten
Er zijn twee verschillende acties:
gratis dentastick aanvragen
cashback
gratis dentastick aanvragen
cashback
dat weet ik, ik heb het over de geld terug actie....daar vul je alleen je naam in, e mailadres en rekeningnummer...verder geen bericht dat de kassabon ontvangen is....en ook geen bevestigingsmail...maar probeer het zelf maar....kopen en indienen....en dan maar afwachten.....zonder berichtje van hun...