Ja op 1 bon die in het pakketje zatRaven schreef: ↑za 19 okt 2019, 11:14Had je de vitamines allebei op 1 bon?Marieke schreef: ↑vr 18 okt 2019, 20:47 Ja voor die optimel salade zijn veel liefhebbers ahum ik sla even over
Hier de eerste afgekeurd vanwege foutieve bon. Alleen het prbleem is dat ze bij de kassa de verkeerde tandpasta hebben aangeslagen
De lucovitaal man en vrouw zijn beide goedgekeurd. Manlief is blij met zijn vitamine pilletjes hahaha
Ik had 5 producten gekocht en en ik kan weer nieuwe producten kiezen. Waaronder Royal canin voer met een GTA van 50%, Oral B junior smart (50 % cashback) en Breze ei/bieslook (ook 50 %) en de hitterbal (100% cashback)
Treetz test en gta website
Re: Treetz test en gta website
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Ben ook met mijn 6e product bezig.
Als ik onder op home klikt en dan op inschrijvingen open, daar zie ik de producten die ik weer kan kiezen.
Als ik onder op home klikt en dan op inschrijvingen open, daar zie ik de producten die ik weer kan kiezen.
-
- Been thanked: 1 time
Marieke schreef: ↑za 19 okt 2019, 15:10Bij mij ook beide vitamines op een bon, twee dagen na elkaar goed gekeurdRaven schreef: ↑za 19 okt 2019, 11:14Had je de vitamines allebei op 1 bon?Marieke schreef: ↑vr 18 okt 2019, 20:47 Ja voor die optimel salade zijn veel liefhebbers ahum ik sla even over
Hier de eerste afgekeurd vanwege foutieve bon. Alleen het prbleem is dat ze bij de kassa de verkeerde tandpasta hebben aangeslagen
De lucovitaal man en vrouw zijn beide goedgekeurd. Manlief is blij met zijn vitamine pilletjes hahaha
Ik had 5 producten gekocht en en ik kan weer nieuwe producten kiezen. Waaronder Royal canin voer met een GTA van 50%, Oral B junior smart (50 % cashback) en Breze ei/bieslook (ook 50 %) en de hitterbal (100% cashback)
Ja op 1 bon die in het pakketje zat
-
- Been thanked: 1 time
Daar staan bij mij alleen 3 oude dingen??Chrisje9999 schreef: ↑za 19 okt 2019, 18:38 Ben ook met mijn 6e product bezig.
https://treetz.club/nl/campaigns/inscription-openMiranda schreef: ↑za 19 okt 2019, 20:22Daar staan bij mij alleen 3 oude dingen??Chrisje9999 schreef: ↑za 19 okt 2019, 18:38 Ben ook met mijn 6e product bezig.
Oral B tandenborstel en Royal Canin staan er nog. Misschien heb je al aan deze 2 deelgenomen?
Koppel GEEN accounts aan Treetz want er staan echt gestoorde dingen in de machtigingen. In het kort : ze mogen je account overnemen en namens jou berichten schrijven en mensen volgen/ontvolgen en al je persoonlijke gegevens inzien/aanpassen
.
.
.
.
.
.
-
- Been thanked: 2 times
Heeft er al iemand een goedkeuring voor de Seventh Generation Wasmiddel Color?
Ik heb een paar dagen geleden goedkeuring ontvangen. Eerst voor de eerste twee producten, en daarna voor het derde en een dag later voor het vierde.Chrisje9999 schreef: ↑zo 20 okt 2019, 10:13 Heeft er al iemand een goedkeuring voor de Seventh Generation Wasmiddel Color?