Treetz test en gta website
Re: Treetz test en gta website
Bij mij stond op de website dat ik met maximaal 5 acties kon meedoen.
Ik heb dit ook gedaan en van alle 5 de deelnames mijn geld vorige week teruggekregen,
Ik heb dit ook gedaan en van alle 5 de deelnames mijn geld vorige week teruggekregen,
Ik heb nog niks binnen. En inderdaad ook bij mij de acties waaraan ik heb deelgenomen niet meer te vinden in het account.
Ik heb de mail nog bewaard dus maak me nog niet direct zorgen maar het is niet heel handig.
Overigens heb ik ook de punten van de cashbacks nog niet gekregen. Alleen die voor het invullen van de enquette. Geen idee wat je met die punten moet maar toch
Ik heb de mail nog bewaard dus maak me nog niet direct zorgen maar het is niet heel handig.
Overigens heb ik ook de punten van de cashbacks nog niet gekregen. Alleen die voor het invullen van de enquette. Geen idee wat je met die punten moet maar toch
Ik heb vandaag de uitbetaling voor IAMS kattenvoer gekregen.
Nu mis ik alleen nog de Optimel en de Hittebal, maar die had ik iets later ingediend.
Nu mis ik alleen nog de Optimel en de Hittebal, maar die had ik iets later ingediend.
Ze hebben blijkbaar vandaag een uitbetalingsronde
Ik heb vandaag 4 van de 5 betalingen gekregen.
Het is wel een administratie zo hoor, als ze er niet bij zetten waar het van is, zelfs treetz staat er niet bij. Maar he, als ik het uiteindelijk maar krijg ben ik helemaal blij
Het is wel een administratie zo hoor, als ze er niet bij zetten waar het van is, zelfs treetz staat er niet bij. Maar he, als ik het uiteindelijk maar krijg ben ik helemaal blij
- Zeeuwsmeisje
Zeg dat wel! Zeker nu alle producten uit mijn account zijn verdwenen (alle campagnes waar ik aan heb deelgenomen zijn gesloten).Amber schreef: ↑di 19 nov 2019, 10:09 Ze hebben blijkbaar vandaag een uitbetalingsronde
Hier ook weer drie bedragen binnen. Gelukkig had ik zelf een lijstje bijgehouden met de producten en bedragen. Ik ben benieuwd of de volgende uitbetalingsronde weer zo lang op zich laat wachten.
Bij mij zijn ook alle campagnes van mijn account verdwenen, en ik had niet zo'n lijstje gemaakt, maar wel alle ticket-geaccepteerd-mails bewaard. Dus bonnetjes erbij gezocht en samen met de mails en de bedragen uitgedokterd welke ik nu heb en welke nog mist.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 19 nov 2019, 10:30Zeg dat wel! Zeker nu alle producten uit mijn account zijn verdwenen (alle campagnes waar ik aan heb deelgenomen zijn gesloten).Amber schreef: ↑di 19 nov 2019, 10:09 Ze hebben blijkbaar vandaag een uitbetalingsronde
Hier ook weer drie bedragen binnen. Gelukkig had ik zelf een lijstje bijgehouden met de producten en bedragen. Ik ben benieuwd of de volgende uitbetalingsronde weer zo lang op zich laat wachten.