gratis Rustlers Burger (aankoopbedrag teruggestort)
Re: gratis Rustlers Burger (aankoopbedrag teruggestort)
de terugbetaling komt van High CO DATA,
dus dat duurt heel lang,
als het al goed gaat.....
dus dat duurt heel lang,
als het al goed gaat.....
Pffff, waarom zou je hieraan willen meedoen? Een en al een bak met ellende.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik haf zelf (nog) niet mee gedaan wilde eerst wachten of de uitbetalingen wel goed gaan ... gezien het ‘win’ aspect?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Voorwaarden hadden het over 6 weken, eerste forumberichten van deze actie zijn inmiddels langer geleden. Het blijft immers HighCo.
Allemaal leuk en aardig maar dient een bedrijf zelf zich ook niet gewoon aan de eigen voorwaarden te houden?
Ik heb 16-11 gekocht en wilde net insturen. Dat ze een einddatum veranderen is dan nog 1, maar mij van 1 op andere moment geen gelegenheid meer geven om in te sturen is crimineel en volgens mij ook gewoon strafbaar als ze dit in de VW niet hebben vermeld of niet hebben dichtgetimmerd.
Ik heb 16-11 gekocht en wilde net insturen. Dat ze een einddatum veranderen is dan nog 1, maar mij van 1 op andere moment geen gelegenheid meer geven om in te sturen is crimineel en volgens mij ook gewoon strafbaar als ze dit in de VW niet hebben vermeld of niet hebben dichtgetimmerd.
- tequilacin
Ik had ze gekocht, maar toen ik zag dat alles via HighCo ging, heb ik ze meteen terug gebracht. No swet!