Nu we nog langer binnen moeten zitten, gaat iedereen natuurlijk lekker series en films bingewatchen. Als we niet kunnen shoppen met vriendinnen of een terrasje kunnen pakken, zit er niets anders op. Om nog voor een beetje extra afleiding te zorgen, heeft HBO een aantal van zijn series en films gratis beschikbaar gemaakt. Yay!
Gratis films en series
Om de situatie rondom de coronacrisis te beetje te verzachten kan je Sims 4 aanschaffen voor een spotprijsje, bezorgt UberEats tot 6 april gratis en nu helpt HBO ook een handje door gratis films en series aan te bieden. Ze bieden voor bijna 500(!) uur kijkmateriaal aan, waaronder de series The Sopranos, Veep, Succession, The Wire en de film Crazy, Stupid, Love met o.a. Ryan Gosling. Zelfs de hitserie True Blood kunnen we nu als een gek bingewatchen. Als je fan bent van The Vampire Diaries, vind je deze serie geweldig.
Tijdelijk beschikbaar
Deze films en series zijn vanaf 3 april beschikbaar op de apps HBO Now en HBO Go voor een beperkte tijd. Als je dus wil profiteren van deze actie, moet je er snel bij zijn want we weten niet wanneer dit stopt. Als je alles al hebt uitgekeken, kan je ook genieten van deze spannende Netflix-films.
https://www.girlscene.nl/artikel/30576- ... lms-series
HBO biedt gratis film en series aan (tip)
Re: HBO biedt gratis film en series aan (tip)
Ik voel me een beetje dom, maar kan iemand me misschien uitleggen waar ik dan moet zijn?
De link verwijst naar een artikel, en in dat artikel staan wel andere links maar niet naar HBO go of HBO now.
En als ik zelf via Google zoek, kom ik bij twee sites uit die beide zeggen dat je ze alleen vanuit de US kan bekijken.
De link verwijst naar een artikel, en in dat artikel staan wel andere links maar niet naar HBO go of HBO now.
En als ik zelf via Google zoek, kom ik bij twee sites uit die beide zeggen dat je ze alleen vanuit de US kan bekijken.
Re: HBO biedt gratis film en series aan (tip)
Ohhhhh, nu voel ik me naast een beetje dom ook nog een beetje oud

Dank voor de uitleg!