2+1 gratis bij AH div. merken + bol.com cadeaukaart van 5,00

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Huubskeee

Re: 2+1 gratis bij AH div. merken + bol.com cadeaukaart van 5,00

Bericht door Huubskeee »

Ik heb zo'n 100 bonnen ingediend, bijna 340 euro aan bonusartikelen (veel tandenborstels, Dreft, scheerschuim, tandpasta, tandenflos). Eerste bonnen ingediend afgelopen woensdag, de laatste gisteren. Nog geen bonnen binnen. We gaan het zien.
Marie-Louise

Bericht door Marie-Louise »

Maandag ingediend. Vanmiddag de bonnen in de mail.
Danny82

Bericht door Danny82 »

Huubskeee schreef: ma 28 sep 2020, 18:19 Ik heb zo'n 100 bonnen ingediend, bijna 340 euro aan bonusartikelen (veel tandenborstels, Dreft, scheerschuim, tandpasta, tandenflos). Eerste bonnen ingediend afgelopen woensdag, de laatste gisteren. Nog geen bonnen binnen. We gaan het zien.
Ik denk dat mensen die er misbruik van maken achteraan de rij moeten aansluiten, denk je ook niet?
Huubskeee

Bericht door Huubskeee »

Meh, ik zag mensen op Pepper die 500 bonnen hadden ingediend, en in de voorwaarden staat dat je zo vaak mee mag doen als je wilt. Misbruik is het niet, gewoon slim bedacht :) En ik heb de bonnen woensdag pas ingediend, ze zijn nu pas bij vorige week dinsdag.
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 23 times

Bericht door Lois »

Echt normaal vind ik het niet, wat moet je met zoveel tandenborstels,afwasmiddel ed?
Groetjes, Lois
petra11
Been thanked: 33 times

Bericht door petra11 »

nee, ik vind het ook geen misbruik, want je mag inderdaad zo vaak mee doen als je wilt.
Ik heb even overwegen om wat Oral B tandpasta te kopen van 1,69
en die aan de voedselbank te geven. Per kassabon van 3 tubes Oral B hou je dan 1,60 over.
Dus voedselbank krijgt spullen en zelf hou je daar geld aan over.
Uiteindelijk niet gedaan, was me te veel werk.
koekje
Been thanked: 1 time

Bericht door koekje »

petra11 schreef: wo 30 sep 2020, 07:21 nee, ik vind het ook geen misbruik, want je mag inderdaad zo vaak mee doen als je wilt.
Ik heb even overwegen om wat Oral B tandpasta te kopen van 1,69
en die aan de voedselbank te geven. Per kassabon van 3 tubes Oral B hou je dan 1,60 over.
Dus voedselbank krijgt spullen en zelf hou je daar geld aan over.
Uiteindelijk niet gedaan, was me te veel werk.
Heb paar keer per mail aanbod gedaan voor tubes tandpasta, naar de voedselbank bij soort gelijke actie. Nooit maar enige reactie op ontvangen van voedselbank.
Denk dat ze geen belangstelling hebben voor tandpasta. Of mogelijk doen medewerkers van voedselbank zelf mee met dit soort acties, dan is extra hulp kennelijk niet nodig :) .
Huubskeee

Bericht door Huubskeee »

Ik heb alle kaarten binnen van Maandag t/m zaterdag en wacht nu op de bonnen van afgelopen zondag
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Estherp »

Helaas bij mij mis gegaan. Wel een bevestiging gehad van juist aanmelding, maar daarna.... niets meer. Nog 2x een mail naar info-emailadres gestuurd.... helemaal niets. Telefoonnummer opgezocht.... krijg een melding dat het nummer niet in gebruik is :( Wat is dit voor bedrijf???? Heeft iemand een alternatief emailadres/ emailadres of een suggestie waar ik het nog kan proberen?? :?
Miranda
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Estherp schreef: do 22 okt 2020, 07:29 Helaas bij mij mis gegaan. Wel een bevestiging gehad van juist aanmelding, maar daarna.... niets meer. Nog 2x een mail naar info-emailadres gestuurd.... helemaal niets. Telefoonnummer opgezocht.... krijg een melding dat het nummer niet in gebruik is :( Wat is dit voor bedrijf???? Heeft iemand een alternatief emailadres/ emailadres of een suggestie waar ik het nog kan proberen?? :?
Bij AH zelf?
Plaats reactie