Gratis Kliko-sticker 'Supporter van Schoon' + Gratis Opruimactie pakketten t.w.v. € 7,50.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
UtrechtseBert

Gratis Kliko-sticker 'Supporter van Schoon' + Gratis Opruimactie pakketten t.w.v. € 7,50.

Bericht door UtrechtseBert »

Gratis Kliko-sticker 'Supporter van Schoon' + Gratis Opruimactie pakketten t.w.v. € 7,50 met o.a. rugzakjes met reflectorstrepen, handschoenen, diploma's, posters, rol afvalzakken, pennen, zakasbakjes en shopper + Gratis Supportersvlag.

http://www.supportervanschoon.nl/campag ... ndag-2015/

Meld je gratis aan als Supporters van Schoon en krijg gratis een sticker voor op je kliko met de tekst ‘Zo houden wij onze buurt schoon’.
Klik om te beginnen rechtsboven op "Account aanmaken" en vergeet niet "Ja, ik wil een Supporter van Schoon-sticker voor mijn kliko ontvangen" aan te vinken.

Start daarnaast ook een opruimactie en krijg per mail een kortingscode waarmee je gratis een opruimactie pakket voor kinderen (met 10 rugzakjes met reflectorstrepen, 10 paar handschoenen, 10 diploma's, 4 A3 raamposters en 1 rol afvalzakken) en een opruimactie basispakket (met 10 paar handschoenen, 1 rol afvalzakken, 5 A3 raamposters, 2 pennen, 2 zak-asbakjes en 1 shopper) kunt bestellen.

Daarnaast kan iedereen ook gratis de Supportersvlag 'Supporter van Schoon' bestellen.

Afbeelding
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Gratis Kliko-sticker 'Supporter van Schoon' + Gratis Opruimactie pakketten t.w.v. € 7,50.

Bericht door Marry »

Na ontvangst van de mail met code blijkt dat de pakketten niet bestaan. Ik krijg een fout melding.
Loesie

Re: Gratis Kliko-sticker 'Supporter van Schoon' + Gratis Opruimactie pakketten t.w.v. € 7,50.

Bericht door Loesie »

Vreemd, ik heb gisteren zowel het basis als het kinderpokken en nog wat losse posters besteld met de code. Ik heb wel een eigen actie aangemaakt hiervoor.
Goeie actie, ik doe vaak een rondje zwerfvuil oprapen als ik de hond uitlaat dus die gratis rollen vuilniszakken en handschoenen komen goed van pas.
Voor as zaterdag wat buurkinderen opgetrommeld dus het kinderpakket zal ook met gejuig ontvangen worden!
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Bericht door Marry »

Loesie schreef:Vreemd, ik heb gisteren zowel het basis als het kinderpokken en nog wat losse posters besteld met de code. Ik heb wel een eigen actie aangemaakt hiervoor.
Goeie actie, ik doe vaak een rondje zwerfvuil oprapen als ik de hond uitlaat dus die gratis rollen vuilniszakken en handschoenen komen goed van pas.
Voor as zaterdag wat buurkinderen opgetrommeld dus het kinderpakket zal ook met gejuig ontvangen worden!
Ik heb ook een actie aangemaakt, en daarvan kreeg ik demail met de code. Maar geen pakket te vinden op de site.
Loesie

Bericht door Loesie »

Ik zie net dat ze uitverkocht zijn...

"De basis- en kinderpakketten voor Supporters zijn in aanloop naar de Landelijke Opschoondag zo vaak besteld dat ze nu op zijn."
Plaats reactie