Gratis 3x Foodies Magazine t.w.v. € 15,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 21 times

Gratis 3x Foodies Magazine t.w.v. € 15,-

Bericht door Lois »

Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief van Princess Nederland en krijg als dank gratis 3x Foodies Magazine op je deurmat.
Je krijgt per mail een actiecode (wees geduldig, dit kan 1 dag duren) waarmee je op deze site de gratis magazines kunt bestellen.

https://www.fnl.nl/acties/princess.html
Groetjes, Lois
Miranda
Been thanked: 4 times

Re: Gratis 3x Foodies Magazine t.w.v. € 15,- bij kopen product en review geven

Bericht door Miranda »

Het ligt toch iets anders hoor :roll: ik had me gisteren al aangemeld maar vandaag kreeg ik dit:

Review jouw product en ontvang 3 edities van Foodies
(1) Schrijf een review op kieskeurig.nl, princesshome.eu en/of de webshop waar je jouw Princess product hebt gekocht. (2) Schrijf je in via het aanmeldformulier. (3) Als we de inschrijving hebben ontvangen, krijg je direct een bevestiging per mail. (4) Zodra de review daadwerkelijk is geplaatst, krijg je van ons nogmaals een mail met de code van Foodies Magazine.

Alleen aanmelden nieuwsbrief dat is dus niet het geval. Je moet dus ook eerst nog eens het product kopen en het reviewen. :shock:
Lois
Been thanked: 21 times

Re: Gratis 3x Foodies Magazine t.w.v. € 15,-

Bericht door Lois »

@miranda,
Je haalt nu echt 2 acties door elkaar.
De actie die ik heb geplaatst:

Princess

Namens Princess gefeliciteerd met je Foodies abonnement van 3 edities!

Hoe het werkt: Hieronder kun je het abonnement starten door het in je winkelmandje plaatsen (klik op de rode button). Volg vervolgens het bestelproces door rechtsboven op de pagina op het winkelwagentje te klikken. In de laatste stap van het bestelproces (bij het kiezen van de betaalmethode) vul je de actiecode in die je per e-mail van Princess hebt ontvangen. Er wordt dan 15,- korting verrekend waardoor het totaalbedrag 0,- wordt.

Veel lees & kookplezier gewenst!
Groetjes, Lois
Miranda

Bericht door Miranda »

Lois schreef: do 21 jan 2021, 20:43 @miranda,
Je haalt nu echt 2 acties door elkaar.
De actie die ik heb geplaatst:

Princess

Namens Princess gefeliciteerd met je Foodies abonnement van 3 edities!

Hoe het werkt: Hieronder kun je het abonnement starten door het in je winkelmandje plaatsen (klik op de rode button). Volg vervolgens het bestelproces door rechtsboven op de pagina op het winkelwagentje te klikken. In de laatste stap van het bestelproces (bij het kiezen van de betaalmethode) vul je de actiecode in die je per e-mail van Princess hebt ontvangen. Er wordt dan 15,- korting verrekend waardoor het totaalbedrag 0,- wordt.

Veel lees & kookplezier gewenst!
Nou nee hoor. Ik heb me puur en alleen aangemeld voor de nieuwsbrief namelijk en krijg niet zomaar een code die jij nu bijvoegt maar de andere mail. Dus precies wat ik zeg zo simpel werkt het blijkbaar toch niet (meer). Ik had me via Facebook aangemeld voor de nieuwsbrief nav hun eigen bericht wat jij later ook hebt geplaatst. Maar dan krijg je althans ik toch echt deze mail. Via Facebook hebben ze geen knop (meer) om een bericht te sturen en op hun mail reageren ze (nog) niet.

Toegevoegd: ja het is bij mij al langer dan een dag geleden inmiddels 2 dagen. En ik kreeg wel een mail van princess de volgende dag dat ik dat moet doen voor de 3 gratis foodies magazines.
Zeeuwsmeisje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Bij mij ging het probleemloos.
Woensdag aangemeld voor de nieuwsbrief via de link van Lois en donderdagochtend een code ontvangen en met succes kunnen invoeren voor het gratis proefabonnement. Vanochtend bericht van Foodies dat ik rond 19 februari het maartnummer zal ontvangen.
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

Zeeuwsmeisje schreef: vr 22 jan 2021, 15:34
Woensdag aangemeld voor de nieuwsbrief via de link van Lois
Welke link?
Zeeuwsmeisje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Zeeuwsmeisje »

ikka schreef: vr 22 jan 2021, 18:03
Welke link?
Excuses je hebt gelijk, die link staat er niet bij. Lois had alleen de link naar de aanvraag pagina voor het abonnement geplaatst. Daar kon je de code invullen.

Deze code kreeg je alleen als je je via de speciale Facebook post van Princess aanmeldde voor de nieuwsbrief. Dus niet via de website van Princess, bij die nieuwsbrief-actie moet je eerst een product testen. De Facebook post is inmiddels verwijderd want alle gratis abonnementen zijn inmiddels vergeven begreep ik.
Miranda

Bericht door Miranda »

Zeeuwsmeisje schreef: vr 22 jan 2021, 18:36
ikka schreef: vr 22 jan 2021, 18:03
Welke link?
Excuses je hebt gelijk, die link staat er niet bij. Lois had alleen de link naar de aanvraag pagina voor het abonnement geplaatst. Daar kon je de code invullen.

Deze code kreeg je alleen als je je via de speciale Facebook post van Princess aanmeldde voor de nieuwsbrief. Dus niet via de website van Princess, bij die nieuwsbrief-actie moet je eerst een product testen. De Facebook post is inmiddels verwijderd want alle gratis abonnementen zijn inmiddels vergeven begreep ik.
Ik had me dus wel via de speciale Facebook post aangemeld al voor het bericht hier kwam. Ik begreep dat ze enorm veel aanmeldingen hebben gehad. Vandaar dat we nu opeens misschien deze actie kregen om het alsnog te krijgen maar wel op een andere manier dus.
Plaats reactie