Treetz is back!
Re: Treetz is back!
Ik check zo'n 3x op een dag voor nieuwe acties en als je dan net een lekke band krijgt en niet kan kijken... staan er nieuwe acties op .
Zit ook net te kijken op treetz. Helaas weer te laat. Hoeveel producten zouden er eigenlijk te geef zijn? Volgens mij maar heel erg weinig.
Echt een waardeloze site. Geef mij maar scoupy. Is dan een stuk overzichtelijker. Treetz heeft dan wel 100% vergoeding scoupy de laatste tijd niet meer.
Echt een waardeloze site. Geef mij maar scoupy. Is dan een stuk overzichtelijker. Treetz heeft dan wel 100% vergoeding scoupy de laatste tijd niet meer.
Ik was op tijd en ik durf het bijna niet te zeggen maar kon gewoon aan 7 acties meedoen, dacht zelf dat 5 de max was maar blijkbaar dus niet...mijn keukenkasten zijn weer gevuld
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Gefeliciteerd! Ook uit dit kwartet: illy/stegeman/flora/biotoday?
Dat er weinig producten zijn is daaraan toe, maar dat er telkens producten tussen staan die waarschijnlijk nooit of voor niemand beschikbaar waren is wel raar, alsof ze het onderling al verdeeld hebben.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Heel raar inderdaad ik heb vanmorgen na 10 uur nog gekeken in m’n pauze dat was toch echt tussen 10 en 11 uur zoiets en toen zag ik zelf helemaal niets nieuws? Terwijl het blijkbaar wel had gemoeten? Ziet iedereen niet hetzelfde of alles of zo?
Nee, ik was net voor half 11 en had geen producten uit het kwartetliamito schreef: ↑vr 29 jan 2021, 15:27Gefeliciteerd! Ook uit dit kwartet: illy/stegeman/flora/biotoday?
Dat er weinig producten zijn is daaraan toe, maar dat er telkens producten tussen staan die waarschijnlijk nooit of voor niemand beschikbaar waren is wel raar, alsof ze het onderling al verdeeld hebben.
-
Nou dat is raar ik 5 en toen gaf hij aan bij nr. 6:
U zit aan het maximum aantal.
Mijn telefoon is stuk en nu heb ik op een andere telefoon opnieuw aangemeld, met hetzelfde mailadres en wachtwoord. Nu geeft hij alweer een paar dagen aan dat de geselecteerde taal in dit land niet werkt(gewoon Nederlands). Wat moet ik hiermee? Ik kom niet verder dan deze melding op wit scherm. Ik heb al een mail gestuurd, maar zoals bekend reageren ze niet.
Ik vind het systeem ook niet goed en eerlijk, maar ik heb de afgelopen 3 maanden met Treetz meer volledig gratis producten gekregen dan in heel 2020 met Scoupy.R.W. schreef: ↑vr 29 jan 2021, 14:19 Zit ook net te kijken op treetz. Helaas weer te laat. Hoeveel producten zouden er eigenlijk te geef zijn? Volgens mij maar heel erg weinig.