50% cashback diverse producten Oral B

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
CouponOma
Has thanked: 2 times

Re: 50% cashback diverse producten Oral B

Bericht door CouponOma »

ok thanks voor de tip
margreetK
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door margreetK »

klote actie...duurt dagen voor je wat hoort en dan ook nog een afwijzing voor het goede product, pakket van 8 opzetborstels sensitive clean ...mag volgens de voorwaarden....actie is ook afgelopen en bellen kanje ook op je buik schrijven,,,,heel raar voor een bedrijf
Chrisje9999

Bericht door Chrisje9999 »

Vandaag van alle twee de goedkeuring ontvangen. Bij de tandenborstel had ik alles op 2 aparte bonnen gezet en bij de opzetborstels had ik alles op 1 bon gezet.

quote=Chrisje9999 post_id=57492 time=1624349681 user_id=71]
Op 17-6 ingediend en ook nog steeds onder behandeling wel gisteren mailtje van Scoupy wat ik van de tandenborstel vond.

CouponOma schreef: di 22 jun 2021, 06:53 Op 16-6 ingediend en nog steeds in behandeling.
Heb ik nog nooit meegemaakt dat het zolang duurt.
margreetK

Bericht door margreetK »

Chrisje9999 schreef: wo 23 jun 2021, 20:26 Vandaag van alle twee de goedkeuring ontvangen. Bij de tandenborstel had ik alles op 2 aparte bonnen gezet en bij de opzetborstels had ik alles op 1 bon gezet.

quote=Chrisje9999 post_id=57492 time=1624349681 user_id=71]
Op 17-6 ingediend en ook nog steeds onder behandeling wel gisteren mailtje van Scoupy wat ik van de tandenborstel vond.

CouponOma schreef: di 22 jun 2021, 06:53 Op 16-6 ingediend en nog steeds in behandeling.
Heb ik nog nooit meegemaakt dat het zolang duurt.
ik had van beide alles op 1 bon wel aparte bonnen voor borstels en borstel. borstel werd goedgekeurd en de opzetborstels niet, heb dezelfde bon weer ingestuurd en apart de verpakking, afwachten maar weer...wel schrikken een afkeuring, het is een groot bedrag
margreetK

Bericht door margreetK »

ondertussen gelukkig de opzetborstels ook goedgekeurd...2 foto's heeft waarschijnlijk geholpen, of toch iemand wakker geworden want aan de streepjes code moet je he ook kunnen zien, maar goed een hele opluchting, is een groot bedrag
CouponOma

Bericht door CouponOma »

Er is hoop!
Vandaag na 3x insturen eindelijk goedgekeurd.

Mail van Scoupy:
Je cashback aanvraag is afgekeurd. Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.

Oral-B opzetborstels
Reden : Missende barcode
Je kunt je aanvraag opnieuw indienen. Maak 1 foto met daarop:

- De hele bon of factuur, waarop alle informatie leesbaar is
- Uitgeknipte barcode van de gekochte product(en)

Ze zeggen zelf dat het op 1 foto mag, heb ik 3x gedaan en toch eerst 2x afgekeurd. De eerste 2 nakijkers, hebben gewoon niet goed gekeken lijkt me.
De aanhouder wint, het gaat tenslotte om veel geld.
Plaats reactie