1 euro retour Pie Bakery
Er zijn 2 smaken
Italiaans gehakt en Gegrilde Groenten Kip
Je krijgt 1 euro retour en je mag maximaal 4 codes invoeren.
Het bedrag krijg je na 4 weken op je rekening.
De voorwaarden heb ik zo snel niet kunnen vinden
Ook niet tot wanneer de gta geldig is
lekkermetkorting.nl
1 euro retour Pie Bakery
-
- Been thanked: 1 time
Re: 1 euro retour Pie Bakery
Dat dacht ik ook meteen maar de pies in de couponapp zijn een andere smaak (italiaans gehakt en thaise kip) dan die van deze actie (gegrilde groenten en gehakt).Leuk i.c.m. de € 1.50 retour met de couponclub app!
Gek want op beide sites staat dat de pie in 2 smaken verkrijgbaar is, maar dit zijn er toch echt 4!
Maar misschien is op de kassabon niet te zien welke variant je koopt en kun je het alsnog proberen in te voeren in de couponapp...
Op mijn kassabon staat Pie Groenten en de AH XL waar ik het heb gekocht had 2 varianten
Oké, mysterie opgelost!
Deze actie is van de pie bakery en verkrijgbaar bij ah, de actie van de couponapp gaat over pies van pie factory en niet verkrijgbaar bij ah, maar wel vomar e.d.
Dus twee verschillende acties maar verpakkingen zijn wel heel erg hetzelfde !
Deze actie is van de pie bakery en verkrijgbaar bij ah, de actie van de couponapp gaat over pies van pie factory en niet verkrijgbaar bij ah, maar wel vomar e.d.
Dus twee verschillende acties maar verpakkingen zijn wel heel erg hetzelfde !
-
- Been thanked: 1 time
Ik heb aan PieBakery gevraagd hoe lang deze actie loopt.
Antwoord
De actieverpakkingen stromen de winkels in tussen week 12 en week 15 - 2015. Het invoeren van actiecodes kan tot en met 17 april 2015.
Antwoord
De actieverpakkingen stromen de winkels in tussen week 12 en week 15 - 2015. Het invoeren van actiecodes kan tot en met 17 april 2015.