Probeer GRATIS Kleenex Allergy Comfort Zakdoeken
-
- Been thanked: 1 time
Re: Probeer GRATIS Kleenex Allergy Comfort Zakdoeken
Moet je het product in de winkel pakken of echt bij de kassa er speciaal naar vragen?
-
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 17 times
hier niet in de winkel aanwezig. op naar de volgende kruidvatBabsMeijers schreef: ↑wo 13 jul 2022, 17:20Moet je het product in de winkel pakken of echt bij de kassa er speciaal naar vragen?
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Ik heb het product gepakt uit het schap en samen met de bon afgegeven bij de kassa en zo na scannen gratis mee. Kreeg de bon bijna weer terug.
Ook inmiddels ontvangen. Zal het van de week halen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
Nou daar stond ik dan met m'n bon, maar onze Kruidvat heeft het niet in het assortiment. Volgende week maar eens naar de grotere stad in de regio.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Het is heel wisselend per filiaal. Een filiaal zei fililaalleidster dat enkel grote filialen het zouden hebben en zij een grote waren, ondanks dat het niet in het assortiment zat dus dat ik weinig succes zou hebben. Ik heb inmiddels eigen en voor iemand anders ingewisseld bij wat juist kleinere filialen. Personeel is alleen niet bekend met de bon en actie merk ik.
Ik heb het vandaag kunnen halen bij mijn dichtstbijzijnde filiaal, ze hadden het vorige week nog niet. Ik vermoed dat het pas nu echt in de schappen bij Kruidvat komt.