Nou dat is erg eigenaardig, je kunt niet eens een bon uploadenOlliez schreef:Ja, kreeg onderstaand bericht:Shiven schreef:Olliez, heb je dit probleem inmiddels gemeld bij Kortingisleuk.nl? Als het onder hun aandacht wordt gebracht kunnen ze er aan werken het op te lossen
Beste lezer,
Hartelijk dank voor uw email. Uw deelname is geregistreerd en goedgekeurd. U hoeft geen verdere actie te ondernemen. Wij streven er naar het bedrag spoedig naar u over te maken.
gta Knorr Basisbouillon
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Re: gta Knorr Basisbouillon
Hilarisch voor ons om te lezen, Olliez
Of heb jij gelijk jouw kassabon als bijlage bij je e-mail aan K.i.L.meegestuurd ??

Of heb jij gelijk jouw kassabon als bijlage bij je e-mail aan K.i.L.meegestuurd ??
Shiven schreef:Hilarisch voor ons om te lezen, Olliez![]()
Nee. Ik kon niets, kwam niet voorbij stap 2.
Maar toch netjes opgelost, als het wordt uitbetaald dan...

Waar in de winkels is die bouillon te vinden? Heb al in drie winkels geprobeerd maar nergens gevonden. Ligt die bij de vlees, kipbouillons?
IK kan bij de kassabongegevens wel bijna alles invullen alleen de datum wil hij niet pakken. Dus kom ook niet verder.
Zal zo maar eens gaan bellen/mailen met ze.
Zal zo maar eens gaan bellen/mailen met ze.
-
de bouillonblokjes liggen bij de andere bouillonblokjes in de buurt. Bij mijn winkel zaten de verpakkingen nog in een los doosje.
Alles in kunnen vullen, maar de datum pakt ie niet. Ben jij daar al verder mee Mariette?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Pakt bij mij ook de datum niet. Dus maar een mail gestuurd.,pluis schreef:Alles in kunnen vullen, maar de datum pakt ie niet. Ben jij daar al verder mee Mariette?