suhus schreef: ↑ma 19 sep 2022, 15:04
Ik kan nooit aanmelden voor actie altijd te laat. Hoe kan jullie weten actie al begonnen?
De acties worden niet aangekondigd, het is echt een kwestie van geluk hebben. Er zijn geen vaste tijdstippen waarop nieuwe acties verschijnen, soms verschijnen ze zelfs midden in de nacht
Enige tip die ik je dus kan geven is: regelmatig de app checken! En ook hier checken natuurlijk.
Op Facebook schreven ze dat er een notifier komt, dus dan krijgt iedereen met de app meteen een melding. Alleen ben je met deze aantallen coupons waarschijnlijk helemaal kansloos als je het een minuut te laat ziet.
liamito schreef: ↑ma 19 sep 2022, 15:59
Op Facebook schreven ze dat er een notifier komt, dus dan krijgt iedereen met de app meteen een melding. Alleen ben je met deze aantallen coupons waarschijnlijk helemaal kansloos als je het een minuut te laat ziet.
liamito schreef: ↑ma 19 sep 2022, 15:59
Zij schrijven dat al 2 jaar.
Oh excuus, ik had het volgens mij nog niet eerder gelezen.