Daar heb ik idd ook al aan zitten denken.Ellis schreef: ↑ma 12 sep 2022, 19:59Als je inlogt, staat er: Deze actie is voor jou helaas niet beschikbaarMarry schreef: ↑ma 12 sep 2022, 18:57 En via deze link?
https://scoupy.com/nl/geld-terug/knoppe ... t=cashback
https://scoupy.com/nl/geld-terug/knoppe ... t=cashback
Dus helaas niet, misschien komt het wel weer, wat wel eens vaker gebeurd
Knoppers voor 1,00 bij Scoupy? (vreemd)
Re: Knoppers voor 1,00 bij Scoupy? (vreemd)
en vandaag, zaterdag zit de zak mini's van 1,99 voor 1,00 via Scoupy
in 1 van de 5 accounts bij onze familie.
in 1 van de 5 accounts bij onze familie.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Ik heb dat met de yoghurt voor 0.50 cent.
Die schieten in en uit beschikbaarheid.
Keek de 14-9. Beschikbaar bijna volledig groen.
15-9 waren ze op bij de AH.
Kom ik thuis zijn ze ineens afgelopen op 14-9
Die schieten in en uit beschikbaarheid.
Keek de 14-9. Beschikbaar bijna volledig groen.
15-9 waren ze op bij de AH.
Kom ik thuis zijn ze ineens afgelopen op 14-9
de boerenyoghurt halfvol van Campina kreeg ik binnen op 14-09, speciaal voor jou in het rood, dus die liep al een tijd bij anderen.
AH is voor mij 15 km / 16 km fietsen,
dus ik dacht: dat haal ik niet meer
en heb het laten zitten.
op 15-09 's morgens was het maximum bereikt bij mij..
zag ik en uiterste datum stond toen meteen op 14-09. Dus ik had er 1 dag van kunnen profiteren en niet langer.
AH is voor mij 15 km / 16 km fietsen,
dus ik dacht: dat haal ik niet meer
en heb het laten zitten.
op 15-09 's morgens was het maximum bereikt bij mij..
zag ik en uiterste datum stond toen meteen op 14-09. Dus ik had er 1 dag van kunnen profiteren en niet langer.
Dat had ik met de Merci petits crunchy chocolaadjes.....
Zou het niet kunnen zijn dat ze nog een paar Knoppers "open hadden staan", dan leek het in het verleden wel alsof het een nieuwe actie was met maximaal groen, maar was dit binnen één dag weer weg. Soms heb je ook dat er een heel smal rood streepje staat als een actie bijna op is, dan sluiten ze die soms en mag je de bon nog insturen op die dag, maar als dan minder bonnen binnenkomen dat ze het dan voor een hele korte periode weer opengooien....omslachtig uitgelegd, maar dat heb ik mij zelfs zo bedacht...weet niet of het klopt.
Ik had ooit dat ik een mailtje kreeg met een speciaal voor jou actie, ik die de volgende dag ging kopen zonder nog eens in de app te kijken, maar dat de actie toen al afgelopen was en ik niet meer kon insturen.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Ja, coupons komen soms weer kort online als aantal deelnemers toch niet maximaal is, maar dan staat er niet "afgelopen" en "uiterste datum 18-10-2022" (aka datum eerder) bij + grijs zijn.Annett schreef: ↑di 25 okt 2022, 20:12 Zou het niet kunnen zijn dat ze nog een paar Knoppers "open hadden staan", dan leek het in het verleden wel alsof het een nieuwe actie was met maximaal groen, maar was dit binnen één dag weer weg. Soms heb je ook dat er een heel smal rood streepje staat als een actie bijna op is, dan sluiten ze die soms en mag je de bon nog insturen op die dag, maar als dan minder bonnen binnenkomen dat ze het dan voor een hele korte periode weer opengooien....omslachtig uitgelegd, maar dat heb ik mij zelfs zo bedacht...weet niet of het klopt.
Ik had ooit dat ik een mailtje kreeg met een speciaal voor jou actie, ik die de volgende dag ging kopen zonder nog eens in de app te kijken, maar dat de actie toen al afgelopen was en ik niet meer kon insturen.

Blijkbaar ben ik niet de enige waarbij het is gebeurd dat je al verlopen coupon krijgt.

-
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 17 times
Partner kreeg gister een coupon voor Garden Gourmet vegan filetstukjes voor €0.00.
Mmmh, wat komt mij dat bekend voor, nog geen week geleden kreeg ik dezelfde coupon maar dan met de tekst: probeer voor €1.00.
Ja raar. Oeps vreemd.
Mmmh, wat komt mij dat bekend voor, nog geen week geleden kreeg ik dezelfde coupon maar dan met de tekst: probeer voor €1.00.
Ja raar. Oeps vreemd.