vak2012 schreef: ↑vr 16 dec 2022, 12:26
Vragen aan ervaren treetzgebruikers:
1 Wanneer komen de nieuwe producten meestal beschikbaar?
2 Hoe lang heb je doorgaans de tijd om het product te kopen na je reservering van een coupon.
3 Hoe lang heb je vervolgens meestal de tijd om het proct te testen zodat je de vragen kan beantwoorden?
Bedankt
1 Dat is wisselend en niet te voorspellen.
2 Product moet je bijna altijd in 48 uur echt wel hebben.
3 Daarna meestal 48 uur de tijd daarna voor testen en invullen enquête, maar er zijn ook producten waarbij dit langer is.
heeft iemand die muffins gevonden in de buurt van Delft?
Hier 3 plusmarkten
2 daarvan zeggen hem te hebben.
Maar dan alleen als er een actie is
En die is over 2 weken. Maar dat wist ze niet zeker.
B2B schreef: ↑vr 16 dec 2022, 12:43
heeft iemand die muffins gevonden in de buurt van Delft?
Hier 3 plusmarkten
2 daarvan zeggen hem te hebben.
Maar dan alleen als er een actie is
En die is over 2 weken. Maar dat wist ze niet zeker.
Heb je al in Den Hoorn gekeken? Daar hadden ze ook de peren.
vak2012 schreef: ↑vr 16 dec 2022, 14:08
Nieuwe vraag:
Ik zag een product open staan, maar hoe kan ik het claimen? Ik heb het aangeklikt maar het verschijnt niet in gereserveerde producten.
Hoe werkt het?
Klik op de gewilde open coupon en op reserveer (onder plaatje naast controleer product). Dan pas wordt hij toegevoegd aan de lijst "gereserveerd". Maar het kan dat iemand je net voor is, maar dan krijg je melding.
vak2012 schreef: ↑vr 16 dec 2022, 14:08
Nieuwe vraag:
Ik zag een product open staan, maar hoe kan ik het claimen? Ik heb het aangeklikt maar het verschijnt niet in gereserveerde producten.
Hoe werkt het?
Klik op de gewilde open coupon en op reserveer (onder plaatje naast controleer product). Dan pas wordt hij toegevoegd aan de lijst "gereserveerd". Maar het kan dat iemand je net voor is, maar dan krijg je melding.
Ik heb dit dus ook altijd zie ik iets verschijnen maar nooit een reserveer knop. Ga ik eruit er weer opnieuw in is hij niet meer beschikbaar zegt hij dan. Het lukt me echt niet meer om iets te reserveren?
Miranda schreef: ↑vr 16 dec 2022, 14:19
Ik heb dit dus ook altijd zie ik iets verschijnen maar nooit een reserveer knop. Ga ik eruit er weer opnieuw in is hij niet meer beschikbaar zegt hij dan. Het lukt me echt niet meer om iets te reserveren?
Dan is iemand je echt voor geweest denk ik. Anders neem contact op met Treetz.