Vriendenloterij 100e shoptegoed
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Re: Vriendenloterij 100e shoptegoed
Hier ook de volgende dag de mail met de cadeau keuzes.
Maar bij een vorige actie een aantal maanden geleden had ik me ook aangemeld en nooit meer wat gehoord. Dus het gaat niet altijd goed.
Gitje doet met een andere actie mee zo te zien aan haar bevestiging. Het cadeaupakket van 120 euro is wat anders als de 100 euro shoptegoed uit dit topic. Dus wellicht dat die pas later geleverd worden?
Maar bij een vorige actie een aantal maanden geleden had ik me ook aangemeld en nooit meer wat gehoord. Dus het gaat niet altijd goed.
Gitje doet met een andere actie mee zo te zien aan haar bevestiging. Het cadeaupakket van 120 euro is wat anders als de 100 euro shoptegoed uit dit topic. Dus wellicht dat die pas later geleverd worden?
Het lukt mij niet om op te zeggen. Je telefoonnummer bevat namelijk ook twee letters, waar halen jullie die letters vandaan?
-
Als je inlogt op de site en kijkt bij 'mijn vriendenloterij' zie je ze vanzelf staan:)
-
Ala je dan ook nog via qassa/moneymiljonair aanmeldt helemaal voordelig, want dan krijs je 400.000 coins.
Slim om het via die sites te doen, heb er indd gebruik van gemaakt. Hoop alleen dat je dan ook die punten krijgt als je na die eerst maand weer opzegt?
heb 30april mail gedaan om op te zeggen vandaag bevestiging dus dat is netjes.
Dat is zeker netjes Karin.Karin schreef:heb 30april mail gedaan om op te zeggen vandaag bevestiging dus dat is netjes.
Net ook telefonisch opgezegd. Je kan je telefoonnummer achterlaten en dan bellen ze je terug (scheelt weer 50 cent). ze begon wel over het feit dat ik al voor de 3e keer de loterij stopzet in 5 maanden tijd haha. Maar een slecht verhaal verteld dat ik nogal impulsief ben. Nu weer wachten op de volgende actie. Ik verwacht dat de postcodeloterij binnenkort met een actie komt.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Ik heb zojuist online opgezegd. Op de pc zag ik alleen bel me terug (inderdaad, scheelt 50 cent) maar op diezelfde pagina op de tablet stond wel een online invulformulier. En kreeg ik per mail meteen een bevestiging, binnen een week wordt het definitief beëindigd.
Vandaag een code gekregen en kan kiezen tussen.
1: 4 personen Duinrell, Ouwenhans of Slagharen.
2: Kookboek, keuze uit drie
3: Cadeaukaart 10.00 euro van Hema, ICI Paris of bloemenbon.
Vind het wel oké deze cadeaus.
1: 4 personen Duinrell, Ouwenhans of Slagharen.
2: Kookboek, keuze uit drie
3: Cadeaukaart 10.00 euro van Hema, ICI Paris of bloemenbon.
Vind het wel oké deze cadeaus.