scoupy: GTA melkunie versfilter vanaf 30-04, ook als je eerder mee hebt gedaan

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Manthan

Re: scoupy: GTA melkunie versfilter vanaf 30-04, ook als je eerder mee hebt gedaan

Bericht door Manthan »

Ik had een pak gekocht bij Jumbo á € 0,87 -1 Liter.
Shiven
Has thanked: 1 time

Re: scoupy: GTA melkunie versfilter vanaf 30-04, ook als je eerder mee hebt gedaan

Bericht door Shiven »

Manthan schreef:Ik had een pak gekocht bij Jumbo á € 0,87 -1 Liter.
Jouw Jumbo is lekker voordelig, Manthan :-) In mijn Jumbo moest ik 1,05 euro dokken :-)
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

Bij Jumbo moet je alles goed in de gaten houden.
Ik kocht vorige week een half boerenvolkoren sesam brood. Op de sticker stond € 0,69 en op de kassabon staat aangeslagen € 0,81.
Ik belde en wat zeiden ze: "Komt U die € 0,12 maar halen. Toevallig was ik in een andere jumbo omdat ik daar langs kwam. Ze denken dat ik 40 km. ga rijden voor € 0,12. Nee dus, maar ik vind het wel fraude. Ze moeten ook de artikelen die bij AH goedkoper zijn eens op die vergelijkende kassabonnen zetten dan krijg je andere verschillen. Maar ja, wie zich zelf niet kietelt!!
Mariette

Bericht door Mariette »

Misschien een goede tip om altijd mee te kijken bij de kassa en je niet te laten afleiden door het geklets van de medewerkers.
Controleer altijd in de winkel de kassabon dan kan je er gelijk op terug komen bij de klantenservice.
Zelf controleer ik altijd het prijskaartje, kassa en kassabon waar ik ook de boodschappen doe, foutje is zo gemaakt!
Shiven

Bericht door Shiven »

@Mariette; goede tip!
@Hoefsmid, het zal je ongetwijfeld bekend zijn, maar je had geen recht op € 0,12 terughalen, maar € 0,81 terughalen ;-)
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

Ze zijn ook nog niet klaar met me. Als ik er over een paar weken weer langs kom ga ik er beslist heen.
Ik heb echter het hoofdkantoor gebeld omdat ik dacht dat alle prijzen altijd vanuit het hoofdkantoor voor alle jumbo's in de kassa's worden gezet. Nou ik werd daar echt niet vriendelijk te woord gestaan!! Voor brood is dat niet zo.
Marry
Been thanked: 5 times

Bericht door Marry »

Ik controleer ook altijd meteen de bon, gebreurd me vaak genoeg dat een aanbieding toch geen aanbieding is.
Miss boodschap

Bericht door Miss boodschap »

Hoefsmid, bij de Jumbo hebben ze een regel: als de prijs op de bon afwijkt van de schapprijs is het artikel gratis.
Dus had je het volledige bedrag terug moeten krijgen.
Ik ben juist altijd blij als de prijs niet klopt bij de Jumbo ;)
Plaats reactie