Purina One testen.
- Lois
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Purina One testen.
Met dank aan Manthan
Wilt u uw lieveling een nieuw soort voer laten proberen? Smartson en Purina ONE zoeken 5000 testers die graag met hun kat een zak Purina ONE willen uitproberen. Daarnaast krijgt u ook nog 20 kleinere proefverpakkingen om uit te delen aan andere katteneigenaren in uw omgeving, zodat hun katten ook kunnen genieten van Purina ONE. Het pakket wordt naar uw huisadres verzonden.
Vertel al uw katten-vrienden om u heen om zich aan te melden zodat iedereen de kans heeft om mee te doen aan deze test.
Aanmelden kan tot en met 18 mei
http://smartson.com/nl/purina-one.html? ... purina-one
Wilt u uw lieveling een nieuw soort voer laten proberen? Smartson en Purina ONE zoeken 5000 testers die graag met hun kat een zak Purina ONE willen uitproberen. Daarnaast krijgt u ook nog 20 kleinere proefverpakkingen om uit te delen aan andere katteneigenaren in uw omgeving, zodat hun katten ook kunnen genieten van Purina ONE. Het pakket wordt naar uw huisadres verzonden.
Vertel al uw katten-vrienden om u heen om zich aan te melden zodat iedereen de kans heeft om mee te doen aan deze test.
Aanmelden kan tot en met 18 mei
http://smartson.com/nl/purina-one.html? ... purina-one
Groetjes, Lois
-
Re: Purina One testen.
Heel erg bedankt voor de tip, heb mezelf aangemeld en nu maar afwachten......fingers crossed!
-
ik ook aangemeld, maar er zijn al meer dan 5200 testers. Ben benieuwd. Ik heb al 3x Purina niet kunnen testen, misschien gaat het nu wel lukken.
Ook maar een poging gewaagd. Pas vaak op de buurkatten.....dus goede testers in de buurt.
-
hier mag ik ook testen maar hoe en wanneer je het krijgt geen idee staat alleen wel bij waar het te verkrijgen is