Probeer gratis Campina Stevige Yoghurt
Re: Probeer gratis Campina Stevige Yoghurt
Je moet of een account hebben bij de Campina of er eentje aan maken! Je gaat dan naar www.eurosparen.nl en klikt op aanmelden, krijgt een activatie link op je mailadres, klikt deze aan en dan kan je daar de code van het folie invullen.
Mocht je al een account hebben bij Campina dan kan je deze gelijk invullen en je geld terug vragen. Dus echt alleen voor mensen die een account hebben en/of aanmaken als ik het zo op de site van euro sparen lees.
Succes ermee.
Mocht je al een account hebben bij Campina dan kan je deze gelijk invullen en je geld terug vragen. Dus echt alleen voor mensen die een account hebben en/of aanmaken als ik het zo op de site van euro sparen lees.
Succes ermee.
Maximaal 1 per account. Durft iemand het aan om er nog een te kopen en een nieuw account aan te maken? Ben benieuwd naar de andere smaken maar vind ze niet echt goedkoop.
Zojuist bij de AH gehaald, gelijk geld terug gevraagd.
Makkelijk geld terug vragen, hoeft geen eens de kassabon te downloaden ofzo.
Alleen bankrekening gegevens en de actiecode.
Makkelijk geld terug vragen, hoeft geen eens de kassabon te downloaden ofzo.
Alleen bankrekening gegevens en de actiecode.
Voor wie een Hoogvliet in de buurt heeft zitten: daar is de Stevige Yoghurt in de aanbieding voor 1.19 Euro. In ieder geval hier in Utrecht; op de website zie ik de aanbieding niet. En je krijgt in ieder geval dus 'gewoon' 1.69 Euro terug.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Heb eerst de code ingevoerd bij eurosparen voor punten en toen kwam rechts boven te staan dat ik ook mee kon doen voor geld terug actie, er stond hier klikken. Dacht dat het onder kolom van code invoeren stond.
Misschien heb je hier wat aan.
Angel1990 schreef:Ik krijg hem niet ingediend.
'Chrisje9999 schreef:Heb eerst de code ingevoerd bij eurosparen voor punten en toen kwam rechts boven te staan dat ik ook mee kon doen voor geld terug actie, er stond hier klikken. Dacht dat het onder kolom van code invoeren stond.
Angel1990 schreef:Ik krijg hem niet ingediend.
Hij doet het nog niet. Hij zegt bij de vraag van bank gegevens 'Er is een onbekende fout opgetreden''
bij mij pakte die me bankrekeningnummer niet.
Probleem was dat ik NL etc met hoofdletters moest doen. Toen lukte t mij in ieder geval wel.
Probleem was dat ik NL etc met hoofdletters moest doen. Toen lukte t mij in ieder geval wel.
DsLeyen schreef:bij mij pakte die me bankrekeningnummer niet.
Jaaa hij heeft hem gepakt! Bedankt.