Gratis Smart Sun Bandje (na huidtype test)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
bernadette14

Gratis Smart Sun Bandje (na huidtype test)

Bericht door bernadette14 »

Doe de huidtype test en ontvang daarna een gratis smart sun bandje

https://site-id.nettrack.nl/campaign/kw ... d=22786702

Met het invullen van uw telefoonnummer gaat u akkoord dat KWF u eenmalig mag bellen over hoe u kunt bijdragen aan onderzoek en zo het Smart Sun bandje kunt ontvangen.
Laatst gewijzigd door bernadette14 op ma 08 jun 2015, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
bostonbeertje

Re: Gratis Smart Sun Bandje (na huidtype test)

Bericht door bostonbeertje »

je moet wel eerst donateur worden voor je het bandje krijgt, voor zover ik het gezien heb.
Angel1990

Bericht door Angel1990 »

e eerste 500 deelnemers aan de Huidtypetest ontvangen gratis de Kruidvat Solait Smartsun Indicator, aangeboden door Kruidvat. Deelnemers krijgen deze binnen 2 weken thuisgestuurd.

KWF Kankerbestrijding zal deelnemers benaderen via het opgegeven telefoonnummer om meer uitleg te geven over KWF en het leveren van een bijdrage aan het werk van KWF Kankerbestrijding te bespreken. Omdat u bij de Huidtypetest van KWF hebt aangegeven eenmalig gebeld te mogen worden, kunnen wij u telefonisch benaderen, ook al staat u met uw mobiele nummer in het Bel-me- niet Register ingeschreven.

Ze vragen dus of je een bijdrage wil leveren. Staat niet bij dat het moet
bernadette14

bostonbeertje schreef:je moet wel eerst donateur worden voor je het bandje krijgt, voor zover ik het gezien heb.
Bostonbeertje, waar zie je dat staan?

Ik heb na het invullen van de korte vragenlijst ook geen rekeningnummer oid in moeten vullen.

Zie nu wel dat ze i.p.v. een gratis bandje de tekst hebben veranderd in 'kans op' :|
bostonbeertje

Bericht door bostonbeertje »

ik had de keuze tussen: geen donateur worden en de pagina sluiten of donateur worden en vervolgens kan je het bedrag kiezen, dus ik heb het vermoeden dat ze de pagina hebben aangepast.
bernadette14

Dat vermoed ik ook :|
Plaats reactie