@arizona bedankt voor de tip om naar kleenex te mailen.ik heb het net ook gedaan., want van desk services krijg ik ook niets (meer ) te horen.ik heb ook een berichtje gezet op de facebookpagina van desk services.hopelijk gaat het nu een keer goed komen.en misschien gaat kleenex na veel klachten ook wel nadenken over dit bedrijfarizona schreef:Ik heb na heel wat heen en weer gemail eindelijk de 2e actie vergoed gekregen, maar wel te weinig: 1,89 terwijl ik 2,19 heb betaald. Dat mailadres dat in de brief staat van consumercare werkt helemaal niet, ik heb nooit reactie op mijn email van ze gehad. Heel slecht! Uiteindelijk gemaild naar een eerder genoemd mailadres (info@mijnkleenex.nl) en daar had ik de volgende dag al een reactie van dat ze het gingen uitzoeken.
GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
DeskVGOGroep is hier te vinden via Facebook:
https://www.facebook.com/deskvgogroep?fref=ts
https://www.facebook.com/deskvgogroep?fref=ts
Ik heb ze ook gemaild, hier nog steeds niks ontvangen, de eerst 28 april al ingestuurd de 2e 13 mei.
-
- Been thanked: 5 times
Inmiddels een mailtje terug van Kleenex dat ze het gaan uitzoeken…..Marry schreef:Ik heb op 12 mei ingestuurd, nog niets terug gehad, maar ook nog geen brief gezien. Hadden jullie al veel eerder ingestuurd?
Hoe vaak het bij Kleenex verkeerd gaat...Ongelofelijk 

Ik denk dat er geen goede communicatie heeft plaatsgevonden tussen Kleenex en DeskVGOGroep (Desk Services Maastricht).
Kleenex kan nog zo vaak tegen de klant zeggen: Já, u mag opnieuw deelnemen..., echter als deze informatie niet bij het uitbetalingsbureau terecht komt, zit je al gauw met de gebakken peren. Desk Services betaalt niet uit, stuurt afwijzingsbrieven, en Kleenex mag het vervolgens gaan oplossen.
Kleenex kan nog zo vaak tegen de klant zeggen: Já, u mag opnieuw deelnemen..., echter als deze informatie niet bij het uitbetalingsbureau terecht komt, zit je al gauw met de gebakken peren. Desk Services betaalt niet uit, stuurt afwijzingsbrieven, en Kleenex mag het vervolgens gaan oplossen.
-
- Been thanked: 2 times
@ marry ik ook.iig sneller antwoord dan van desk servicesMarry schreef:Kreeg zojuist een mailtje dat vrijdag 19 juni het geld wordt overgemaakt. We wachten af
1,70 terugontvangen, 2,15 betaald. Heb ze dus terug gemaild met foto van de bon en de dozen, en vriendelijk verzocht het missende bedrag over te boeken.
-
- Been thanked: 5 times
Een week verder, nog steeds niets. Opnieuw de foto en mijn gegevens gemaild...margreetK schreef:@ marry ik ook.iig sneller antwoord dan van desk servicesMarry schreef:Kreeg zojuist een mailtje dat vrijdag 19 juni het geld wordt overgemaakt. We wachten af