Veenmedia - Off topic

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Brigit

Veenmedia - Off topic

Bericht door Brigit »

Ik ontving deze mail vandaag. Heb dus niets besteld maar vraag me af via welke link het geactiveerd zou zijn. Meer mensen deze mail ???

Beste mevrouw .........
Wij hebben je bestelling goed ontvangen. Hierbij bevestigen wij de verzending van je bestelling.
Verzendinformatie
Orderdatum Ordernummer Aantal Omschrijving
Het Track & Trace-zendingsnummer van deze bestelling is 3SDMG.
Wij hopen je spoedig weer te mogen begroeten. Heb je vragen of opmerkingen, dan kun je contact opnemen met onze lezersservice. Kijk op onze klantenservice pagina voor de informatie over ruilen en retourneren.
Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd door ons systeem. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren.
Met vriendelijke groet,

Over Veen Media

Beste bezoekers,
Wij constateren dat er een probleem is ontstaan waardoor veel van onze abonnees en oud abonnees ten onrechte een mail namens Veen Media hebben ontvangen ter bevestiging van een bestelling die overduidelijk niet geplaatst is.

Wij onderzoeken hoe het probleem ontstaan is, maar het ziet er naar uit dat het ontstaan is bij een server van één van de providers waarmee we werken. We weten ook niet zeker of het alleen onze abonnees en oud abonnees geraakt heeft. Hoe dan ook betreuren wij dit alles en zoeken naar een oplossing en natuurlijk naar een manier om dit in de toekomst te voorkomen.

Indien u niets besteld heeft, maak u dan ook geen zorgen. Uiteraard ontvangt u geen bestelling, nog een factuur.

Wanneer er meer nieuws is, houden we u via deze website, de Facebook pagina en e-mail op de hoogte.
Met vriendelijke groet, de collega’s van Veen Media
Where

Re: Veenmedia - Off topic

Bericht door Where »

he jammer, ik had die mail ook

ik hoopte al dat er een verrassing onderweg was :mrgreen:
pluis

Bericht door pluis »

Ik had 'm ook. Maar hopen dat het geen virus is....
Foeksia

Bericht door Foeksia »

Ook ik heb deze mail ontvangen
prinses18
Has thanked: 1 time

Bericht door prinses18 »

Ook ik heb deze mail ontvangen. Ik vroeg me al af wat het zou zijn, want ik heb niets daar besteld.
Marry
Been thanked: 5 times

Bericht door Marry »

Ik had hem inderdaad ook…
met hetzelfde track en tracenummer

op de website van Veenmedia:

Over Veen Media

Beste bezoekers,

Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees.
In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.
Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
de collega’s van Veen Media
yohan

Bericht door yohan »

Ze geven Maarten uit, daar heb ik ooit een gratis proefnummer van aangevraagd, jullie ook?
Shiven

Bericht door Shiven »

Inderdaad @yohan, proefnummer van magazine Maarten ooit 1 keer aangevraagd en gisteravond om 23:14 u dat vreemde mailtje van Veen Media ontvangen ;-)
miekel

Bericht door miekel »

Nooit een Maarten aangevraagd maar wel dat rare mailtjes ontvangen.
Plaats reactie