GTA-Gratis Gourmet Mon Petit-verpakking

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jacky's
Has thanked: 26 times
Been thanked: 17 times

Re: GTA-Gratis Gourmet Mon Petit-verpakking

Bericht door Jacky's »

afgelopen woensdag een mail ontvangen t.w., let op nog een keer, toch maar 2 maal de mail goed gelezen. Leuk toch.

Waarde katgenoot,
Heb jij de hemelse smaak van Mon Petit al geprobeerd? Ik kan telkens mijn geluk niet op als baasje het voorschotelt. Puur genot, als je het mij vraagt. Smaakt het voor jou ook naar meer? Ik wil jou en je baasje namelijk nog een keer verrijken met een aardigheidje. Gewoon, omdat de smaak zo onweerstaanbaar is. Wil je eerst meer weten over Mon Petit? Klik dan hier.

Mag ik je verrassen? Subliem. Zo komt alles toch nog op zijn pootjes terecht. Er ligt namelijk al een tijdje een verrukkelijke meevaller op je te wachten. Je krijgt je aankoopbedrag terug van 1 verpakking Mon Petit (6 x 50 gram zakjes). Akkoord, ik zal je uitleggen hoe het precies werkt:

Koop een Gourmet Mon Petit-verpakking bij je supermarkt of dierenspeciaalzaak
Vul je gegevens in
Upload een foto van je kassabon
Verstuur je aanvraag
Plezierig én makkelijk toch? Even geduld en je ontvangt binnen 14 dagen het bedrag retour. O, ik wou dat ik je dankbare blik kon zien als je baasje een schoteltje Mon Petit voor je neerzet. Wat een zaligheid.

Hoezee, op naar de winkel.
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Mijn familie heeft ook zo'n e-mail ontvangen, maar dat is omdat zij nog niet hadden deelgenomen aan de probeer nu gratis actie van Gourmet Mon Petit (via cashback). Op mijn eigen e-mailadres, waarmee reeds is deelgenomen, ontving ik deze uitnodiging niet, terwijl ik wel ben geabonneerd op de nieuwsbrieven.
Ik verneem tzt graag van je hoe een 2e deelnamepoging is verlopen.
Jacky's
Has thanked: 26 times
Been thanked: 17 times

Bericht door Jacky's »

Kan echt geen 2e keer ingediend worden, was het alweer vergeten, Staat duidelijk in de voorwaarden, 1 per adres.
Denk dat ik bij Wiskas op meerdere adressen ben ingeschreven.
Plaats reactie