GTA-Gratis Gourmet Mon Petit-verpakking

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
willy13

GTA-Gratis Gourmet Mon Petit-verpakking

Bericht door willy13 »

Koop een Gourmet Mon Petit-verpakking bij je Supermarkt of Dierenspeciaalzaak.
Vul je gegevens in en upload de kassabon.
Je ontvangt binnen 14 dagen het bedrag retour.

De actieperiode loopt van 10 juni 2016 00:00 uur tot en met 31 augustus 2016 24:00 uur.
Je krijgt 100% retour van de gemiddelde retailer prijs bij aankoop van een Gourmet Mon Petit verpakking.
Eenmalig 100% retour per adres en bankrekening.
Je hebt de kassabon van de verpakking en een valide mail adres nodig ter bevestiging, om deel te nemen aan de actie. Tijdens de actieperiode dien je naar de Actiewebsite te gaan en de daar vermelde instructies te volgen om 100% retour te kunnen ontvangen. Kijk op http://www.gourmet-kat.nl/actie voor meer details. ( juiste adres invullen)
Er is een maximum van 10.000 terugbetalingen voorzien. Indien dit aantal is overgeschreden zal er niet meer aan de actie deelgenomen kunnen worden.

https://www.actie.gourmet-kat.nl/cashba ... index.html
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 42 times

Re: Gratis Gourmet Mon Petit-verpakking

Bericht door Famke »

Foutmelding op IBANnr wat bij mij echt klopt. Mailtje maar weer naar Nestlé. Om het nog makkelijker te maken kan je het contactformulier blijkbaar ook niet versturen met Firefox.
janet

Bericht door janet »

Famke schreef:Foutmelding op IBANnr wat bij mij echt klopt. Mailtje maar weer naar Nestlé. Om het nog makkelijker te maken kan je het contactformulier blijkbaar ook niet versturen met Firefox.
Ik herinner me dat ik een maandje geleden bij hun een proefverpakking aangevraagd heb, die ik nog steeds niet ontvangen heb......bij gourmet...toen ik de website zag, wist ik het ineens weer..misschien moet dat nog komen....
nicole86

Bericht door nicole86 »

Hier ook een foutmelding bij het IBAN-nummer
janet

Bericht door janet »

Hier hetzelfde probleem...IBAN weigert ie...
Laatst gewijzigd door janet op ma 27 jun 2016, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
janet

Bericht door janet »

0800-0228383 (gratis) je kan ze bellen over IBAN....
janet

Bericht door janet »

IBAN werkt nog steeds niet, ik vind wel dat als je zo'n actie houdt, je moet zorgen dat alles ook werkt.... :(
Mariette

Bericht door Mariette »

Heb net de klantenservice gebeld en ze zijn er mee bezig en weten ervan.
minie

Bericht door minie »

janet schreef:
Famke schreef:Foutmelding op IBANnr wat bij mij echt klopt. Mailtje maar weer naar Nestlé. Om het nog makkelijker te maken kan je het contactformulier blijkbaar ook niet versturen met Firefox.
Ik herinner me dat ik een maandje geleden bij hun een proefverpakking aangevraagd heb, die ik nog steeds niet ontvangen heb......bij gourmet...toen ik de website zag, wist ik het ineens weer..misschien moet dat nog komen....
klopt, daar is een mailtje van gekomen dat dit onderweg is. Daarna een mailtje gehad dat je dus een gratis verpakking mocht gaan kopen. mail zat in spam.
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 42 times

Bericht door Famke »

Lijkt nu goed te zijn gegaan. Geen bevestiging per mail alleen dus weet niet of het nu goed is gegaan. Kan in ieder geval niet meer deelnemen en er staat Dolletjes, je beloning is onderweg. Weet niet of dat nu goed is?
Plaats reactie