Was dit een product uit het “vaste” assortiment of was dit een seizoensvariatie? Want ik wil heel graag de drinkyoghurt Winter variatie Peer gaan halen maar weet dus niet of die word goedgekeurdAmeGrunn schreef:Je hoeft bij Optimel niet persé een met een groen labeltje ('verniewd' ofzo) te nemen. Ik heb zonet lukraak een product gekocht, ingediend, en het is gewoon gelukt.
GTA Campina Boerenland + Optimel
-
- Been thanked: 1 time
Re: GTA Campina Boerenland + Optimel
Ik durf het niet te zeggen.BabsMeijers schreef:Was dit een product uit het “vaste” assortiment of was dit een seizoensvariatie? Want ik wil heel graag de drinkyoghurt Winter variatie Peer gaan halen maar weet dus niet of die word goedgekeurdAmeGrunn schreef:Je hoeft bij Optimel niet persé een met een groen labeltje ('verniewd' ofzo) te nemen. Ik heb zonet lukraak een product gekocht, ingediend, en het is gewoon gelukt.
Ik had Griekse Stijl yoghurt vanille (450 g) gekocht.
Bij mij ging het.
BabsMeijers schreef:Was dit een product uit het “vaste” assortiment of was dit een seizoensvariatie? Want ik wil heel graag de drinkyoghurt Winter variatie Peer gaan halen maar weet dus niet of die word goedgekeurdAmeGrunn schreef:Je hoeft bij Optimel niet persé een met een groen labeltje ('verniewd' ofzo) te nemen. Ik heb zonet lukraak een product gekocht, ingediend, en het is gewoon gelukt.
Ik heb de Optimel kwark wintervariatie Gestoofde Appel/Vanille gekocht en ook deze is goedgekeurd! (zonder extra label)
-
- Been thanked: 1 time
Bedankt voor je antwoord, dan ga ik de gok nemen.dk451 schreef:BabsMeijers schreef:Was dit een product uit het “vaste” assortiment of was dit een seizoensvariatie? Want ik wil heel graag de drinkyoghurt Winter variatie Peer gaan halen maar weet dus niet of die word goedgekeurdAmeGrunn schreef:Je hoeft bij Optimel niet persé een met een groen labeltje ('verniewd' ofzo) te nemen. Ik heb zonet lukraak een product gekocht, ingediend, en het is gewoon gelukt.
Ik heb de Optimel kwark wintervariatie Gestoofde Appel/Vanille gekocht en ook deze is goedgekeurd! (zonder extra label)
Het spel spelen was nog niet zo gemakkelijk. Als je een woord niet kunt vinden, begin je weer helemaal opnieuw. Ik ben een tijd bezig geweest eer ik alles goed had. 

Ik ook!krientje schreef:Het spel spelen was nog niet zo gemakkelijk. Als je een woord niet kunt vinden, begin je weer helemaal opnieuw. Ik ben een tijd bezig geweest eer ik alles goed had.
Ik had de moed bijna opgegeven,ik ben 4 keer opnieuw begonnen

Alles geprobeerd, firefox, exporer, link copieren, via campina site, maar als ik klik op start het spel gaat hij naar het begin van de pagina en gebeurd er niets 

-
Ik heb de drinkyoghurt Winter variatie Peer gekocht en ook vergoed gekregen.BabsMeijers schreef:Bedankt voor je antwoord, dan ga ik de gok nemen.dk451 schreef:BabsMeijers schreef:
Was dit een product uit het “vaste” assortiment of was dit een seizoensvariatie? Want ik wil heel graag de drinkyoghurt Winter variatie Peer gaan halen maar weet dus niet of die word goedgekeurd
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Dat had ik dus precies zo! Via de apps lukte het niet op mobiel Android en ook niet op de iPad. Ook niet via internet explorer en ook niet met Firefox. Maar uiteindelijk is het gelukt op de vaste computer via Google Chrome! Succes. Erg irritant dat het nergens werkt en je telkens weer terug springt.aktie schreef:Alles geprobeerd, firefox, exporer, link copieren, via campina site, maar als ik klik op start het spel gaat hij naar het begin van de pagina en gebeurd er niets