2. Speel het Campina Boerderij spel en speel een gratis cashback actie vrij op je persoonlijke actiepagina! Campina Boer en Land wordt Campina Biologisch en is vernieuwd. Speel het koeienletterspel via https://www.campina.nl/biologisch#speel en probeer gratis een vernieuwd Campina pak naar keuze uit.
Let op: Deze geld-terug-actie is alleen geldig op producten van Optimel. Je kunt dus maar met één van onze producten deelnemen aan de geld-terug-actie. Optimel is vernieuwd, en dat proef je! Onze drinkyoghurt is bijvoorbeeld milder, terwijl de kwark met yoghurt juist nog voller en rijker van smaak is geworden. In combinatie met vers fruitsap of stukjes fruit is de smaak van onze zuivelproducten daardoor frisser en lekkerder dan ooit. En dan ook nog eens met 0% vet en zonder toegevoegde suikers. Wat wil je nog meer. Optimel smaakt lekker, voelt goed!
- De varianten van Optimel LangLekker 6x200ml zijn niet geldig voor deze geld-terug-actie
dk451 schreef:Via Eurosparen van Campina zijn er weer 2 nieuwe acties te vinden
2. Speel het Campina Boerderij spel en speel een gratis cashback actie vrij op je persoonlijke actiepagina! Campina Boer en Land wordt Campina Biologisch en is vernieuwd. Speel het koeienletterspel via https://www.campina.nl/biologisch#speel en probeer gratis een vernieuwd Campina pak naar keuze uit.
Leuk dat je het Campina Biologisch boerderij woordenspel hebt uitgespeeld! Daardoor mag je nu één pak Campina Biologisch gratis proberen. Je kunt kiezen uit één van deze zes 1-literpakken: volle yoghurt, halfvolle yoghurt, magere yoghurt, volle melk, halfvolle melk of karnemelk. Campina Biologisch wordt met passie gemaakt door Nederlandse boerenfamilies. En dat proef je.
Logde btw in op account familielid om het spelletje voor diegene te spelen en kreeg al gelijk gefeliciteerd te zien en de gta.
Let op: Deze geld-terug-actie is alleen geldig op producten van Optimel. Je kunt dus maar met één van onze producten deelnemen aan de geld-terug-actie. Optimel is vernieuwd, en dat proef je! Onze drinkyoghurt is bijvoorbeeld milder, terwijl de kwark met yoghurt juist nog voller en rijker van smaak is geworden. In combinatie met vers fruitsap of stukjes fruit is de smaak van onze zuivelproducten daardoor frisser en lekkerder dan ooit. En dan ook nog eens met 0% vet en zonder toegevoegde suikers. Wat wil je nog meer. Optimel smaakt lekker, voelt goed!
- De varianten van Optimel LangLekker 6x200ml zijn niet geldig voor deze geld-terug-actie
Ik kan nergens vinden welke product varianten wel meedoen met de actie
Dit staat bij punt 2 in de actievoorwaarden:
Deze geld-terug-actie heeft betrekking op alle vernieuwde Optimel producten. Let op: Je kunt maar met maximaal één van de vernieuwde Optimel producten deelnemen aan deze geld-terug-actie.
Dit staat bij punt 2 in de actievoorwaarden:
Deze geld-terug-actie heeft betrekking op alle vernieuwde Optimel producten. Let op: Je kunt maar met maximaal één van de vernieuwde Optimel producten deelnemen aan deze geld-terug-actie.
Maar hoe weet je dan dat het een vernieuwd product is. Was duidelijker geweest als ze een lijstje hadden met welke product varianten wel deelnemen aan de geld terug actie.
zo te zien zit er op een vernieuwde verpakking een groen vlakje met tekst: vernieuwd of vernieuwde receptuur of zoiets
op verschillende plaatjes te zien, dus daar op letten in de winkel
Maar hoe speel je dat spel dan?? Want ik kom telkens weer op de pagina wist je dat Campina biologisch....
Verder naar onderen scrollen zie je weer start het spel klik je daarop kom je gewoon weer hier terecht. Zowel op mijn mobiel op internet als in de app als op mijn iPad. En ik ben ingelogd in m'n account. En ook zonder inloggen komt dat niet?
Heb net het Campinaspel gedaan en zou na het inloggen moeten zien wat ik zou mogen halen of in ieder geval dat het geactiveerd is maar zie niets.
Had ook al heel veel moeite om op de site te komen en moest het doen via kopieren en plakken in Edge.
Gaarne hulp