Ben toch een beetje verwend. (hoezo doet het het niet??
Door een storing bij Jumbo zijn je persoonlijke spaarprodukten niet beschikbaar. Dus hiermee geen gratis punten. Het schijnt, zoals mij is verteld, dat de storing landelijk is. Medewerker klantenservice hoopte dat het volgende week in orde zal zijn. Er wordt aan gewerkt.
Laatst gewijzigd door Jacky's op vr 19 aug 2022, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Jacky's schreef: ↑vr 19 aug 2022, 11:45
Ben toch een beetje verwend. (hoezo doet het het niet??
Door een storing bij Jumbo zijn je persoonlijke spaarprodukten niet beschikbaar. Dus hiermee geen gratis punten. Het schijnt, zoals mij is verteld, dat de storing landelijk is. Medewerker klantenservice hoopte dat het volgende week in orde zal zijn. Er wordt aan gewerkt.
Je bedoelt dat ze niet zichtbaar zijn in de app? Je krijgt via de mail ook altijd een overzicht van je nieuwe persoonlijke spaarproducten, daar kun je ze dus wel zien.
Jacky's schreef: ↑vr 19 aug 2022, 11:45
Ben toch een beetje verwend. (hoezo doet het het niet??
Door een storing bij Jumbo zijn je persoonlijke spaarprodukten niet beschikbaar. Dus hiermee geen gratis punten. Het schijnt, zoals mij is verteld, dat de storing landelijk is. Medewerker klantenservice hoopte dat het volgende week in orde zal zijn. Er wordt aan gewerkt.
Je bedoelt dat ze niet zichtbaar zijn in de app? Je krijgt via de mail ook altijd een overzicht van je nieuwe persoonlijke spaarproducten, daar kun je ze dus wel zien.
ook niet per mail ontvangen, mijn partner ook niet.
Jacky's schreef: ↑vr 19 aug 2022, 11:45
Ben toch een beetje verwend. (hoezo doet het het niet??
Door een storing bij Jumbo zijn je persoonlijke spaarprodukten niet beschikbaar. Dus hiermee geen gratis punten. Het schijnt, zoals mij is verteld, dat de storing landelijk is. Medewerker klantenservice hoopte dat het volgende week in orde zal zijn. Er wordt aan gewerkt.
Je bedoelt dat ze niet zichtbaar zijn in de app? Je krijgt via de mail ook altijd een overzicht van je nieuwe persoonlijke spaarproducten, daar kun je ze dus wel zien.
ook niet per mail ontvangen, mijn partner ook niet.
Oh, ik gisteren wel. Moet je even naar het verleden kijken, je ontvangt die mail elke 2 weken op dezelfde dag op vrijwel hetzelfde tijdstip!
Jacky's schreef: ↑vr 19 aug 2022, 11:45
Ben toch een beetje verwend. (hoezo doet het het niet??
Door een storing bij Jumbo zijn je persoonlijke spaarprodukten niet beschikbaar. Dus hiermee geen gratis punten. Het schijnt, zoals mij is verteld, dat de storing landelijk is. Medewerker klantenservice hoopte dat het volgende week in orde zal zijn. Er wordt aan gewerkt.
Ik kom net van de jumbo en op mijn kassabon staat wel dat ik punten krijg. Geen idee qua saldo of ze ook wel werkelijk bij zijn.
Ik heb wel een storing bij scoupy want ik kan mn kassabon niet insturen. Op insturen blijft hij continu hangen???