MAOAM Halloween Probeer nu GRATIS!
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 47 times
MAOAM Halloween Probeer nu GRATIS!
https://kassabonkorting.nl/campaigns/maoam/62
De actie loopt van 17 oktober 2022 tot en met 30 november 2022
Om deel te kunnen nemen aan deze actie dient men MAOAM te kopen gedurende de looptijd van de actie. Het gaat hierbij om één van de volgend producten: Maoam Pinballs 230g, Maoam Bloxx 220g, Maoam Stripes 200g, Maoam PartyMixx 325g of MaoMixx 325g.
Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden.
De actie loopt van 17 oktober 2022 tot en met 30 november 2022
Om deel te kunnen nemen aan deze actie dient men MAOAM te kopen gedurende de looptijd van de actie. Het gaat hierbij om één van de volgend producten: Maoam Pinballs 230g, Maoam Bloxx 220g, Maoam Stripes 200g, Maoam PartyMixx 325g of MaoMixx 325g.
Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden.
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: MAOAM Halloween Probeer nu GRATIS!
De SVJ met de Mixx zakken heeft Scoupy gisteren helaas net gestopt.

- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
Op het plaatje staan de mixen er ook bij (en in de voorwaarden dus ook). Ik ga er daarom maar vanuit dat dat een slordig foutje van ze is.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
SVJ heeft blijkbaar zowel bon voor de mixxen die was inderdaad t/m gisteren geldig was, maar ook bon voor stripes, pinballs 50% ed. Het is geluk hebben. Ik heb hem zelf niet.
Meer mensen problemen met opladen bij Kassabonkorting? Hij blijft maar opladen en opladen en opladen...
Meer mensen problemen met opladen bij Kassabonkorting? Hij blijft maar opladen en opladen en opladen...

ja, ik heb ook problemen bij Kassabonkorting.
hij blijft bij mij ook maar uploaden en is dus niet af......
hij blijft bij mij ook maar uploaden en is dus niet af......
De site is nu compleet met alle soorten en hij werkt verder naar behoren