De Ruijter is op zoek naar echte broodversierders, mensen die het leuk vinden om iets bijzonders te maken van hun boterham, broodje of beschuitje.
Ben jij creatief en vind je het leuk om je boterham extra bijzonder te maken? Schrijf je dan nu in voor het testpanel van De Ruijter en ontvang 5 gratis mini pakjes zodat je direct aan de slag kan!
https://www.facebook.com/deruijter/app_468671036676440
De Ruijter; 500 creatieve broodversierders gezocht!
- UtrechtseBert
Re: De Ruijter; 500 creatieve broodversierders gezocht!
Beste deelnemer,
Gefeliciteerd!
Jij bent uitverkozen tot creatieve broodversierder en zit in het testpanel van De Ruijter. Je ontvangt binnenkort een pakket met daarin vijf mini pakjes van De Ruijter met versieringen die je boterham bijzonder maken. Geniet van onze heerlijke hagelslag, vlokken of vruchtenhagel. Lekker variëren op je boterham, broodje of beschuitje. Maak je broodje bijzonder, je kunt direct aan de slag! Tevens vind je in het pakket meer informatie over onze nieuwe actie die gestart is! Doe jij ook mee?
Met vriendelijke groet,
Koninklijke De Ruijter
Gefeliciteerd!
Jij bent uitverkozen tot creatieve broodversierder en zit in het testpanel van De Ruijter. Je ontvangt binnenkort een pakket met daarin vijf mini pakjes van De Ruijter met versieringen die je boterham bijzonder maken. Geniet van onze heerlijke hagelslag, vlokken of vruchtenhagel. Lekker variëren op je boterham, broodje of beschuitje. Maak je broodje bijzonder, je kunt direct aan de slag! Tevens vind je in het pakket meer informatie over onze nieuwe actie die gestart is! Doe jij ook mee?
Met vriendelijke groet,
Koninklijke De Ruijter
Beste deelnemer,
Helaas ben je niet geselecteerd voor het testpanel van De Ruijter. Niet getreurd, want vanaf maandag 24 augustus start er een nieuwe actie waarmee je kans maakt op een ontbijt in een luchtballon! Houd onze Facebook pagina en de website (www.deruijter.nl) dus goed in de gaten. Met vriendelijke groet,
Koninklijke
De Ruijter
Dat is nog eens leuk Bert! Ik had een helaas. Geniet ervan.
Ook ik mag niet deelnemen, eet smakelijk voor de gelukkigen
Leuk dat je mag meedoen UtrechtseBert! 
(ik had dit al eerder gepost maar bericht is verdwenen
)

(ik had dit al eerder gepost maar bericht is verdwenen