http://www.kortingisleuk.nl/janlindersactie
Kopen tussen 31 aug en 20 sep
Geld retourvragen t/m 4 okt
Gta milka koek bij jan linders vanaf 31 aug
Re: Gta milka koek bij jan linders vanaf 31 aug
ik heb deze gisteren 2x gekocht op 2 kassabonnen en terug gevraagd voor mijzelf en voor mijn moeder, (ander adres).
Krijg ik vandaag voor allebei bericht dat de gegevens onjuist zijn ingevuld en het verzoek deze na te kijken en te corrigeren.
Maar wat ik heb ingevuld klopte allemaal.
Dus over gebeld naar Korting is leuk en de telefoniste heeft het nagekeken en nu krijg ik wel het geld terug, want mijn gegevens moeten kloppen.
Vreemd. Zij kon niet vertellen waar de fout zat, maar ik vind het vervelend dat een geld terug actie zo mis loopt en dat bij 2 inzendingen.
Krijg ik vandaag voor allebei bericht dat de gegevens onjuist zijn ingevuld en het verzoek deze na te kijken en te corrigeren.
Maar wat ik heb ingevuld klopte allemaal.
Dus over gebeld naar Korting is leuk en de telefoniste heeft het nagekeken en nu krijg ik wel het geld terug, want mijn gegevens moeten kloppen.
Vreemd. Zij kon niet vertellen waar de fout zat, maar ik vind het vervelend dat een geld terug actie zo mis loopt en dat bij 2 inzendingen.
mijn dochter had ook zo'n mail,
maar even later ook een bericht dat door een fout in hun systeem de inzending was afgekeurd.
Excuses erbij en de melding dat ze het geld terug krijgt.
Blijkbaar een algemene fout aan de kant van Korting is leuk.
maar even later ook een bericht dat door een fout in hun systeem de inzending was afgekeurd.
Excuses erbij en de melding dat ze het geld terug krijgt.
Blijkbaar een algemene fout aan de kant van Korting is leuk.
Gisteren zonder problemen in kunnen dienen en vanochtend al bericht dat de aanvrage is goedgekeurd en het geld overgeboekt gaat worden.