JAN Pannenkoek en ontvang € 1,- retour (unieke code) nodig.
JAN Pannenkoek en ontvang € 1,- retour (unieke code) nodig.
Probeer JAN Pannenkoek en ontvang € 1,- retour met jouw unieke code!
Ga snel naar www.janpannenkoeken.nl om te lezen hoe je kunt deelnemen. De campagne loopt tot en met 6 november.
Actievoorwaarden https://webclient.qnippos.net/index.php ... conditions
Extra note:
Om deel te kunnen nemen aan deze campagne dien je in bezit te zijn van een coupon incl. code. Deze coupons zijn door JAN Pannenkoek verspreid aan vooraf geselecteerde consumenten (ambassadeurs) die ze op hun beurt uitdelen aan vrienden. Zonder coupon is deelname niet mogelijk.
Ga snel naar www.janpannenkoeken.nl om te lezen hoe je kunt deelnemen. De campagne loopt tot en met 6 november.
Actievoorwaarden https://webclient.qnippos.net/index.php ... conditions
Extra note:
Om deel te kunnen nemen aan deze campagne dien je in bezit te zijn van een coupon incl. code. Deze coupons zijn door JAN Pannenkoek verspreid aan vooraf geselecteerde consumenten (ambassadeurs) die ze op hun beurt uitdelen aan vrienden. Zonder coupon is deelname niet mogelijk.
Re: JAN Pannenkoek en ontvang € 1,- retour (unieke code) nodig.
Bericht door Moderator verwijderd; bedelen is niet toegestaan.
- UtrechtseBert
Voor de liefhebbers heb ik een aantal codes beschikbaar, stuur me een PB en ik stuur je een code toe.
Eén code per persoon en ik geef ze weg naar binnenkomst. Dus wie het eerste komt het eerste maalt.
Zodra ze op zijn vermeld ik het onder dit topic.
Eén code per persoon en ik geef ze weg naar binnenkomst. Dus wie het eerste komt het eerste maalt.
- UtrechtseBert
Inmiddels zijn al mijn codes vergeven.UtrechtseBert schreef:Voor de liefhebbers heb ik een aantal codes beschikbaar, stuur me een PB en ik stuur je een code toe.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Ik heb nog codes stuur maar pbUtrechtseBert schreef:Inmiddels zijn al mijn codes vergeven.UtrechtseBert schreef:Voor de liefhebbers heb ik een aantal codes beschikbaar, stuur me een PB en ik stuur je een code toe.