gta Look O Look 4D snoepjes
gta Look O Look 4D snoepjes
gta Look O Look 4D snoepjes.
De actie loopt van 1 oktober 2015 t/m 15 november 2015.
Deelname na 15 november 2015 is niet meer mogelijk.
Deelname aan de actie gaat als volgt op de website www.lookolook.nl (hierna: "Website") staat een banner die verwijst naar de Actie.
De banner leidt naar "Test nu zelf actie pagina".
Dit is www.lookolook.nl/testnuzelf
De consument kan slechts 1 keer meedoen met 1 verpakking.
Binnen 3 weken wordt de consument uitbetaald met betalingskenmerk: Refund Look-O-Look 4D
De actie loopt van 1 oktober 2015 t/m 15 november 2015.
Deelname na 15 november 2015 is niet meer mogelijk.
Deelname aan de actie gaat als volgt op de website www.lookolook.nl (hierna: "Website") staat een banner die verwijst naar de Actie.
De banner leidt naar "Test nu zelf actie pagina".
Dit is www.lookolook.nl/testnuzelf
De consument kan slechts 1 keer meedoen met 1 verpakking.
Binnen 3 weken wordt de consument uitbetaald met betalingskenmerk: Refund Look-O-Look 4D
Re: gta Look O Look 4D snoepjes
Mag er denk ik vanuit gaan, aangezien dit een nieuwe actie is, dat we hier weer aan mee mogen doen ! 

Dit is een vraag die automatisch in je opkomt. Heb de Voorwaarden woord voor woordagnes1971 schreef:Mag er denk ik vanuit gaan, aangezien dit een nieuwe actie is, dat we hier weer aan mee mogen doen !

-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Ik vind het wel heel tricky. Via link andere deelname kom ik bij precies dezelfde actievoorwaarden uit al is de periode inderdaad nu anders. Look-o-Look toch maar een berichtje gestuurd. Kreeg alleen de melding na versturen contactformulier bedankt voor aanmelden nieuwsbrief terwijl ik die juist nooit aanklik.
Heb toch maar een geldterugaanvraag ingediend. Na afloop registratie melding op scherm:
Bedankt voor je deelname! Binnen 24 uur ontvang je een e-mail met bevestiging.
M.a.w. het lijkt dus goed te gaan.
Aanvulling: Op de e-mail bevestiging hoefde ik niet lang te wachten. Nu nog 3 weken wachten op de terugbetaling...
Beste,
Hartelijk dank voor jouw deelname aan de actie: "Test nu zelf" van Look-O-Look 4D.
Bij deze ontvang je een bevestiging dat wij jouw gegevens succesvol hebben ontvangen.
Indien je aan alle voorwaarden voldoet ontvang je binnen 3 weken het betalingsbedrag
terug op jouw rekening onder het volgende betalingskenmerk:
Vogelaar Verzenders Refund Look-O-Look 4D.
Mochten er eventueel nog vragen zijn, dan kan er contact worden opgenomen met de
Look-O-Look klantenservice.
Nogmaals bedankt voor je deelname.
Met vriendelijke groet,
Look-O-Look
Bedankt voor je deelname! Binnen 24 uur ontvang je een e-mail met bevestiging.
M.a.w. het lijkt dus goed te gaan.
Aanvulling: Op de e-mail bevestiging hoefde ik niet lang te wachten. Nu nog 3 weken wachten op de terugbetaling...
Beste,
Hartelijk dank voor jouw deelname aan de actie: "Test nu zelf" van Look-O-Look 4D.
Bij deze ontvang je een bevestiging dat wij jouw gegevens succesvol hebben ontvangen.
Indien je aan alle voorwaarden voldoet ontvang je binnen 3 weken het betalingsbedrag
terug op jouw rekening onder het volgende betalingskenmerk:
Vogelaar Verzenders Refund Look-O-Look 4D.
Mochten er eventueel nog vragen zijn, dan kan er contact worden opgenomen met de
Look-O-Look klantenservice.
Nogmaals bedankt voor je deelname.
Met vriendelijke groet,
Look-O-Look
Laatst gewijzigd door Shiven op zo 11 okt 2015, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb gebeld met Look o look en men vertelde dat je gewoon weer mag deelnemen.
Heel fijn! @eekhoorn. Dank dat je de moeite hebt genomen te bellen en het antwoord met ons te delen.eekhoorn schreef:Ik heb gebeld met Look o look en men vertelde dat je gewoon weer mag deelnemen.