Start bij Automatisch Sparen tijdens de actieperiode, ontvangt u eenmalig € 10,- op uw spaarrekening
https://www.abnamro.nl/nl/prive/sparen/ ... -2016.html
Voorwaarden:
https://www.abnamro.nl/nl/prive/sparen/ ... start.html
ABNAMRO € 10,- cadeau bij Automatisch Sparen (deelnemen kan t/m 14-02-2016)
-
Re: ABNAMRO € 10,- cadeau bij Automatisch Sparen (deelnemen kan t/m 14-02-2016)
bedankt! Direct gedaan. Heb een betaal en spaarrekening bij de ABNAMRO (stond eigenlijk niets op, ik spaar bij KNAB tegen een hogere rente), dus makkelijker kan je ze niet verdienen!
Ik vind de kosten voor de betaalrekening (die heb je nodig om spaarrekening te openen) bij KNAB veeeeelll te hoog om over te stappenerwinenmarloes schreef:bedankt! Direct gedaan. Heb een betaal en spaarrekening bij de ABNAMRO (stond eigenlijk niets op, ik spaar bij KNAB tegen een hogere rente), dus makkelijker kan je ze niet verdienen!
Laatst gewijzigd door koekje op zo 07 feb 2016, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog een Tip:
Je kan per spaarrekening 1 keer meedoen, heb je 2 of meer spaarrekeningen, kun je dus per spaarrekening mee doen.
Heeft u geen spaarrekening? Kies en open deze en selecteer bij het samenstellen van uw spaarrekening Automatisch Sparen. Doe dit binnen de actieperiode van 4 januari t/m 14 februari 2016. Dan krijgt u uiterlijk 1 mei 2016 eenmalig € 10,- cadeau.
Je kan per spaarrekening 1 keer meedoen, heb je 2 of meer spaarrekeningen, kun je dus per spaarrekening mee doen.
Heeft u geen spaarrekening? Kies en open deze en selecteer bij het samenstellen van uw spaarrekening Automatisch Sparen. Doe dit binnen de actieperiode van 4 januari t/m 14 februari 2016. Dan krijgt u uiterlijk 1 mei 2016 eenmalig € 10,- cadeau.
-
Ik betaal niets voor mijn rekening bij Knab.....koekje schreef:Ik vind de kosten voor de betaalrekening (die heb je nodig om spaarrekening te openen) bij KNAB veeeeelll te hoog om over te stappenerwinenmarloes schreef:bedankt! Direct gedaan. Heb een betaal en spaarrekening bij de ABNAMRO (stond eigenlijk niets op, ik spaar bij KNAB tegen een hogere rente), dus makkelijker kan je ze niet verdienen!
Als ik het goed begrijp kan het alleen als je ook een betaalrekening hebt bij ABNAMRO?
bij de actievoorwaarden staat:tietsia schreef:Als ik het goed begrijp kan het alleen als je ook een betaalrekening hebt bij ABNAMRO?
bij nr 4 Om aan deze actie te kunnen deelnemen, moet een deelnemer tijdens de actieperiode beginnen met Automatisch Sparen. U kunt Automatisch Sparen als u een betaalrekening en een spaarrekening bij ABN AMRO heeft.
Dat spreekt voor zich lijkt mij
Dank je wel, eergisteren de 10 euro bijgeschreven (op 4 rekeningen tikt dat lekker door!)