nieuwe gta Jan Linders v.a. maandag 20 juni
nieuwe gta Jan Linders v.a. maandag 20 juni
vanaf volgende week bij Jan Linders:
weer van 2 producten geld terug:
Palmolive douchegel , 2 varianten van 3,49
Bonduelle : 3 varianten: Indiaanse curry, Mediterraanse Ratatouille of Thaise curry
weer van 2 producten geld terug:
Palmolive douchegel , 2 varianten van 3,49
Bonduelle : 3 varianten: Indiaanse curry, Mediterraanse Ratatouille of Thaise curry
Re: nieuwe gta Jan Linders v.a. maandag 20 juni
Bedankt voor het plaatsen, maandag gelijk maar even halen.
koekje:
is de link niet telkens hetzelfde:
janlinders.nl/gratis
janlinders.nl/gratis
Daarmee ben je er nog niet.petra11 schreef:koekje:
janlinders.nl/gratis

https://www.kortingisleuk.nl/janlinderspalmolive
https://www.kortingisleuk.nl/janlindersbonduelle
Beide producten al in huis....zou het normaal niet halen voor die prijs die ze vragen....2,79 en 3,49....mag wel 50% lager, als ze er veel van willen gaan verkopen in de winkel...
Ik had van het douchespul de chocolade gepakt, ruikt ook echt naar chocola....kan me voorstellen dat kleine kinderen daarvan gaan snoepen, als je het niet goed verstopt...(staat verder geen waarschuwing op de verpakking)
maar verder weer prima actie van Jan Linders
Ik had van het douchespul de chocolade gepakt, ruikt ook echt naar chocola....kan me voorstellen dat kleine kinderen daarvan gaan snoepen, als je het niet goed verstopt...(staat verder geen waarschuwing op de verpakking)
maar verder weer prima actie van Jan Linders
Meer mensen dat er op de bon geen sterretje voor staat en website onder het product?
Heb 100% de goede artikelen. De vorige keer zat er ook al een fout in het kassasysteem, dus werd afgekeurd. Nu even extra goed de bon bewaren.
Heb 100% de goede artikelen. De vorige keer zat er ook al een fout in het kassasysteem, dus werd afgekeurd. Nu even extra goed de bon bewaren.
Hier wel sterretjes voor product, producten stonden ook groot uitgestald tussen andere aanbiedingen, met veel voorraad, kon niet missen in deze Jan Linders, waar ik ben geweest.Deezers schreef:Meer mensen dat er op de bon geen sterretje voor staat en website onder het product?
Maar heb nog geen goedkeuring van de bon gehad, 30 uur later....druk bij kil denk ik....