Testers gezocht voor de Seresto band
Pets Place en Seresto zijn op zoek naar honden- en kattenbaasjes die de Seresto vlooien-en tekenband willen testen bij hun huisdier.
Seresto
Doodt vlooien en beschermt gedurende 7 tot 8 maanden tegen nieuwe vlooien.
Beschermt tot 8 maanden tegen de ontwikkeling van vlooienlarven in de omgeving.
Zeer geschikt voor honden met een vlooienallergie.
Doodt teken en beschermt uw hond gedurende 8 maanden tegen nieuwe teken.
Doodt bijtende/zuigende luizen bij de hond.
Geef je op voor het testpanel!
Voor dit testpanel zijn we op zoek naar zowel nieuwe als bestaande klanten. In totaal kiezen we 20 testers. De testperiode bedraagt 5 maanden, omdat de band tot wel 8 maanden werkzaam is! Na 5 maanden verwachten we dat je een vragenlijst invult en een review op de Pets Place website schrijft. Als ruil hiervoor ontvang je de Seresto band helemaal gratis.
Hoe doe je mee?
Door onderstaand formulier in te vullen. Je kunt je opgeven voor het testpanel t/m 7 augustus 2016. In de week van 8 augustus maken we de testers bekend. De testers ontvangen ook persoonlijk bericht van ons per e-mail.
https://www.petsplace.nl/seresto-testpa ... gn=i1-test
Testers gezocht voor Seresto!
Re: Testers gezocht voor Seresto!
het is inmiddels 10 augustus, er staat nog steeds een aanmeldformulier op de site.
-
volgens mij een lokkertje heb me aangemeld krijg alleen de nieuwsbrief
Ik denk dat het ook een lokkertje is. Sinds mijn opgave als tester heb ik me al drie keer afgemeld voor de nieuwsbrief, maar ik blijf 'm krijgen!
De testers worden in de week van 8 augustus bekend gemaakt, dus het kan nog ....
De testers worden in de week van 8 augustus bekend gemaakt, dus het kan nog ....
Je hebt gelijk. Daar is zeker iets niet pluispluis schreef:Ik denk dat het ook een lokkertje is. Sinds mijn opgave als tester heb ik me al drie keer afgemeld voor de nieuwsbrief, maar ik blijf 'm krijgen!

-
Leuk voor je bigmamma30!
Hier helaas wel weer de nieuwsbrief, maar geen gratis testmogelijkheid.
Inmiddels vier keer afgemeld via de link onder de nieuwsbrief en een keer via contact!
Hier helaas wel weer de nieuwsbrief, maar geen gratis testmogelijkheid.
Inmiddels vier keer afgemeld via de link onder de nieuwsbrief en een keer via contact!