Pas op voor neptelefoontjes!
Onlangs hebben we vernomen dat verschillende consumenten worden gebeld door een partij welke zich voordoet als SCOUPY of als een partner van SCOUPY. Deze partij doet dit geheel zelfstandig en zonder onze toestemming. Wij vinden dit dan ook érg vervelend om te horen!
SCOUPY belt je nooit voor commerciële doeleinden!
Onze Customer Service afdeling belt enkel consumenten waarmee al eerder via de e-mail contact is geweest. Daarnaast sluit je bij SCOUPY geen abonnement af en hoef je ook niet te betalen om aan Cashback-acties deel te nemen. Je registeren bij SCOUPY is GRATIS! Mocht je telefonisch benaderd worden met een dergelijk aanbod, dan heb je niet een medewerker van SCOUPY aan de lijn.
Wat moet ik doen wanneer ik door deze partij wordt gebeld?
Pas op met het delen van je persoonlijke gegevens! Je kunt vragen of de partij in overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens handelt.
Vraag om contactgegevens! Mocht je na het gesprek nog vragen hebben, dan kun je zelf nogmaals contact opnemen met de desbetreffende partij.
Bij twijfel geldt: niet doen!
OT Pas op voor neptelefoontjes Scoupy
OT Pas op voor neptelefoontjes Scoupy
https://scoupy.com/nl/static_pages/calls_warning
-
Re: OT Pas op voor neptelefoontjes Scoupy
Wat vreemd dat ze aanraden om vragen te stellen. Ik zeg: gewoon de hoorn erop knallen en de verbinding verbreken. Hup weg ermee.