Speciaal voor onze 90e verjaardag, hebben we een taartbakwedstrijd georganiseerd. De jury proefde honderden taarten en vond de red velvet taart van Roos de mooiste en lekkerste. Samen met onze bakkers heeft Roos deze populaire Amerikaanse taart nóg beter gemaakt en versierd met witte-chocoladevlokken en blauwe bessen.
Op 22 oktober kun je in ruim 190 winkels in heel Nederland de red velvet van Roos komen proeven. Klik hier voor de lijst met deelnemende HEMA filalen en kijk of jouw winkel ook meedoet.
http://images.hema.nl/media/NL/E-CAT-FS ... roeven.pdf
Gratis Red Velvet taart proberen bij 190 vestigingen van de HEMA op 22 oktober tussen 12.30 en 16.30hr
Re: Gratis Red Velvet taart proberen bij 190 vestigingen van de HEMA op 22 oktober tussen 12.30 en 16.30hr
en met code XTRVH90 € 3,50 korting in de hema online shop van 10 euro voor 6,50
Re: Gratis Red Velvet taart proberen bij 190 vestigingen van de HEMA op 22 oktober tussen 12.30 en 16.30hr
Wat onhandig dat ze die lijst niet op alfabet of postcode hebben gemaakt. Ik moest nu 4 pagina's doorworstelen om er achter te komen dat ik a.s. Zaterdag achter het net vis.
Met ctrl F kun je een zoekterm ingeven.
ctrl + F > dan vul je je plaatsnaam in en dan is het zoeken veel gemakkelijkFlorence schreef:Wat onhandig dat ze die lijst niet op alfabet of postcode hebben gemaakt. Ik moest nu 4 pagina's doorworstelen om er achter te komen dat ik a.s. Zaterdag achter het net vis.
"mijn" vestiging stond niet op de lijst vermeld. ging gisteren boodschappen doen en ook bij de Hema. stond daar een dame met een blad vol stukjes taart. smaakte goed.
Ze waren lekker, gefeliciteerd HEMA!