Bij de Hartstichting kan je een gratis BMI-buikmeter aanvragen .
De buikomvang zegt iets over de hoeveelheid vet in uw buikholte.
Veel buik-vet betekent een hoger risico op hart- en vaatziekten.
Wees zuinig op uzelf en meet met deze handige BMI-buikmeter uw buikomvang.
Vraag nu de gratis BMI-buikmeter aan ; https://service.hartstichting.nl/aanvraag-bmi-buikmeter
Gratis ; BMI-buikmeter
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 14 times
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Re: Gratis ; BMI-buikmeter
Het is niet gratis, je moet minimaal 2,50 doneren.
Aanvulling...Ik had de pagina dichtgeklikt bij het betaal scherm. Maar krijg zojuist wel een mailtje dat ik de buikmeter krijg opgestuurd.
Aanvulling...Ik had de pagina dichtgeklikt bij het betaal scherm. Maar krijg zojuist wel een mailtje dat ik de buikmeter krijg opgestuurd.
- UtrechtseBert
Re: Gratis ; BMI-buikmeter
Volgens mij is de bijdrage vrijblijvend, zie de tekst in het rood:Marry schreef:Het is niet gratis, je moet minimaal 2,50 doneren.
Hartelijk dank voor uw aanvraag!
Wij hopen u zo te helpen een stapje in de goede richting te zetten en bewust met uw gezondheid om te gaan. Wij helpen u graag en daarom bieden wij de BMI-buikmeter gratis aan.
Help mee
Er zijn voor de Hartstichting kosten verbonden aan o.a. de productie- en verzendkosten van de BMI-buikmeter. Wij waarderen een kleine bijdrage enorm. Hiermee draagt u ook direct bij aan de strijd tegen hart- en vaatziekten.