Karwei workshops voor Karwei klantenkaarthouders
Karwei workshops voor Karwei klantenkaarthouders
van de Karwei website:
"Workshop Plantenbak maken
Zaterdag 1 april wordt in elke KARWEI bouwmarkt een workshop Plantenbak maken georganiseerd.
Wil je ook deze plantenbak maken?
Jouw KARWEI bouwmarkt zorgt voor een kluspakket t.w.v. € 35.-, het juiste gereedschap en de begeleiding. Deelname is gratis en exclusief voor KARWEI-kaarthouders. Schrijf je snel in, want vol=vol! Geen KARWEI kaart? Vraag hem gratis aan in de bouwmarkt."
Inschrijven:
http://ideevankarwei.nl/workshop/
"Workshop Plantenbak maken
Zaterdag 1 april wordt in elke KARWEI bouwmarkt een workshop Plantenbak maken georganiseerd.
Wil je ook deze plantenbak maken?
Jouw KARWEI bouwmarkt zorgt voor een kluspakket t.w.v. € 35.-, het juiste gereedschap en de begeleiding. Deelname is gratis en exclusief voor KARWEI-kaarthouders. Schrijf je snel in, want vol=vol! Geen KARWEI kaart? Vraag hem gratis aan in de bouwmarkt."
Inschrijven:
http://ideevankarwei.nl/workshop/
Laatst gewijzigd door Annett op wo 14 jun 2017, 23:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Karwei plantenbak maken op 1 april voor Karweikaarthouders
Het is op 1 april...dus het zou een grap kunnen zijn, maar ze hadden in het verleden wel vaker zulke acties.
Ik denk niet dat het een grap is... zouden ze zich echt populair mee maken bij hun klanten denk ik
Ik heb me aangemeld. Ik zie het wel.
Groet,
Marieke
Marieke
Begrijp ik het goed dat je alleen die bak op wieltjes maakt? Géén planten erin?
Klopt! De bak is gratis, maar ik denk dat het doel is jou met een gevulde kist naar buiten te krijgen Je bent echter niet verplicht om planten te kopen.Cool schreef:Begrijp ik het goed dat je alleen die bak op wieltjes maakt? Géén planten erin?
Ik heb me ook aangemeld. ik kon nog kiezen tussen 1130 uur en 1530 uur.Marieke schreef:Ik heb me aangemeld. Ik zie het wel.
Heb de eerste gekozen.
Was een groot succes ,de opkomst van diegene die zich aangemeld hadden,
voor het maken van de plantenbak bij Karwei hier in Venlo en het werd een mooi ding.
Ben er blij mee !
voor het maken van de plantenbak bij Karwei hier in Venlo en het werd een mooi ding.
Ben er blij mee !
-
Ik vond het ontzettend leuk om met zovelen te klussen!
Ik ben blij met de plantenbak, nog even opschuren en klaar voor het balkon.
Bedankt voor de tip/reminder Annet.
Ik ben blij met de plantenbak, nog even opschuren en klaar voor het balkon.
Bedankt voor de tip/reminder Annet.
Ik had mee opgegeven voor 9.30 uur en kreeg ook een bevestiging, enkele dagen later een standaardmailtje dat het gecanceled was, met 3 verschillende redenen, waarom (meer dan 10 inschrijvingen op dat tijdstip, geen Karweikaart, meerdere keren ingeschreven). Vond ik niet zo sympathiek, want niets ervan was op mij van toepassing en ze boden ook niet direct een alternatief tijdstip aan. Gelukkig was toen nog plek op een later tijdstip gewoon via de website. Ik denk dat ze 9.30 uur geheel gecanceled hadden.
Uiteindelijk gisteren gemaakt. Er waren op dat moment 9 mensen. Ik had verwacht dat het voor binnen zou zijn, maar het gebruikte hout is toch meer iets voor buiten.
Uiteindelijk gisteren gemaakt. Er waren op dat moment 9 mensen. Ik had verwacht dat het voor binnen zou zijn, maar het gebruikte hout is toch meer iets voor buiten.