Probeer verschillende soorten van Iglo Roerbak sensatie! Per gekocht zakje krijg je 1 Euro retour.
Deze actie is exclusief geldig bij Jumbo.
Geldig voor deze actie zijn:
Iglo Roerbak Sensatie Tagliatelle met Zalm en Spinazie
Iglo Roerbak Sensatie met Kipfilet, Spinazie en Boursin
Iglo Roerbak Sensatie Noodles met Rundvlees, Spinazie en Peultjes
Iglo Roerbak Sensatie Paella met Garnalen & Kipfilet
Iglo Roerbak Sensatie South Indian Curry
Iglo Roerbak Sensatie Tagliatella con Funghi Porcini
Iglo Roerbak Sensatie Marokkaanse Couscous met Kipfilet
Iglo Roerbak Sensatie met Kip en Pestosaus
Iglo Roerbak Sensatie Kipfilet in Honing-mosterdsaus
Iglo Roerbak Sensatie met Kipfilet en Champignons
Iglo Roerbak Sensatie Zalmfilet met Aardappeltjes en Mosterdsaus
Iglo Roerbak Sensatie Bami Goreng met Groenten en Kipfilet
Iglo Roerbak Sensatie Penne Arrabiata met Kipfilet
De GTA is alleen verkrijgbaar via de Reclamefolder app (https://www.reclamefolder.nl/app).
Onderwerp door moderator aangepast.
1 euro retour bij verschillende soorten Iglo Roerbak sensatie (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder-app.
Re: Iglo Roerbak sensatie (verschillende soorten, exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
en ook nog graag even vermelden dat het om de APP gaat, die sommigen helemaal niet hebben.... 

Re: Iglo Roerbak sensatie (verschillende soorten, exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Jo12 schreef:Misschien kan je in de titel nog vermelden dat het om 1 euro retour gaat?
Jo 12 en Mario, dat staat allemaal al vermeld in wat ik geschreven heb ... Duidelijk te zien!Mario schreef:en ook nog graag even vermelden dat het om de APP gaat, die sommigen helemaal niet hebben....

In de titel staat niets over die euro, ik ga zelf alleen voor 100% gratis en dus werd ik even blij en daarna viel het tegen 

-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Ik dacht zelf ook al leuk maar niet echt. Nou ga ik niet specifiek alleen voor 100% ook wel andere interessante aanbiedingen. Maar 1 euro op een product van zeker 4 euro vind ik zeker niet interessant. Ze zijn bv al zeer regelmaat in de bonus bij ah en dan krijg je ook 1 euro korting of nog meer.Jo12 schreef:In de titel staat niets over die euro, ik ga zelf alleen voor 100% gratis en dus werd ik even blij en daarna viel het tegen