1 euro retour bij verschillende soorten Iglo Roerbak sensatie (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder-app.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

1 euro retour bij verschillende soorten Iglo Roerbak sensatie (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder-app.

Bericht door AmeGrunn »

Probeer verschillende soorten van Iglo Roerbak sensatie! Per gekocht zakje krijg je 1 Euro retour.

Deze actie is exclusief geldig bij Jumbo.

Geldig voor deze actie zijn:
Iglo Roerbak Sensatie Tagliatelle met Zalm en Spinazie
Iglo Roerbak Sensatie met Kipfilet, Spinazie en Boursin
Iglo Roerbak Sensatie Noodles met Rundvlees, Spinazie en Peultjes
Iglo Roerbak Sensatie Paella met Garnalen & Kipfilet
Iglo Roerbak Sensatie South Indian Curry
Iglo Roerbak Sensatie Tagliatella con Funghi Porcini
Iglo Roerbak Sensatie Marokkaanse Couscous met Kipfilet
Iglo Roerbak Sensatie met Kip en Pestosaus
Iglo Roerbak Sensatie Kipfilet in Honing-mosterdsaus
Iglo Roerbak Sensatie met Kipfilet en Champignons
Iglo Roerbak Sensatie Zalmfilet met Aardappeltjes en Mosterdsaus
Iglo Roerbak Sensatie Bami Goreng met Groenten en Kipfilet
Iglo Roerbak Sensatie Penne Arrabiata met Kipfilet

De GTA is alleen verkrijgbaar via de Reclamefolder app (https://www.reclamefolder.nl/app).

Onderwerp door moderator aangepast.
Jo12
Has thanked: 1 time

Re: Iglo Roerbak sensatie (verschillende soorten, exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder

Bericht door Jo12 »

Misschien kan je in de titel nog vermelden dat het om 1 euro retour gaat?
Mario

Re: Iglo Roerbak sensatie (verschillende soorten, exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder

Bericht door Mario »

en ook nog graag even vermelden dat het om de APP gaat, die sommigen helemaal niet hebben.... ;)
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Jo12 schreef:Misschien kan je in de titel nog vermelden dat het om 1 euro retour gaat?
Mario schreef:en ook nog graag even vermelden dat het om de APP gaat, die sommigen helemaal niet hebben.... ;)
Jo 12 en Mario, dat staat allemaal al vermeld in wat ik geschreven heb ... Duidelijk te zien! ;)
Jo12
Has thanked: 1 time

Bericht door Jo12 »

In de titel staat niets over die euro, ik ga zelf alleen voor 100% gratis en dus werd ik even blij en daarna viel het tegen ;)
Miranda
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Jo12 schreef:In de titel staat niets over die euro, ik ga zelf alleen voor 100% gratis en dus werd ik even blij en daarna viel het tegen ;)
Ik dacht zelf ook al leuk maar niet echt. Nou ga ik niet specifiek alleen voor 100% ook wel andere interessante aanbiedingen. Maar 1 euro op een product van zeker 4 euro vind ik zeker niet interessant. Ze zijn bv al zeer regelmaat in de bonus bij ah en dan krijg je ook 1 euro korting of nog meer.
Plaats reactie